Jan Erik Engan Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Vinter Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra ifjor vinter riktignok.Kuttet en del alle retninger. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Idyllisk og litt romantisk Liker kompet, fargene og lyset Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Fin liten idyll her JE, men du må da måke.. God komp og fint lys. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Idyllisk og litt romantisk Liker kompet, fargene og lyset Takker.Ett jeg,må jeg innrømme,bare la ut i full fart..for her ser det ikke ut til å bli pause fra snøbrøytinga..puh.. Fin liten idyll her JE, men du må da måke.. God komp og fint lys. Takker..fullt opptatt i borettslaget med det om jeg ikke skulle måke langt inne i skauen også..hehe Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Enig med de andre her. God komp, lys og farger. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Enig med de andre her. God komp, lys og farger. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg