Makri Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei, jeg driver nå og ser meg om etter en bil, noe som har vist seg å være vanskelig. Jeg har ikke så altfor god råd, og ser derfor etter en så god bil som mulig så billig som mulig.(Vet at det kan være fånyttes, men prøver allikevel). Litt om meg og hva jeg skal bruke den til: Til og fra skole, generelle mindre kjøreturer på rundt 40-50 min (tiden det tar å komme seg inn til lillestrøm fra der jeg bor) og enkelte kjøreturer på en time, halvannen de gangene jeg skal dømme ishockey litt lenger bort. Derfor bør den også ha litt bagasjerom da det kan være ganger hvor jeg har opptil 3 bag'er som skal være med hele veien. Så langt har jeg sett en mulig, kandidat; Bil . Si gjerne hva dere mener om den, evt kom med synspunkter på andre biltyper evt forslag på annonser. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Vil bare nevne at bmw e39 er en utrolig deilig langdistanse bil. Kjøpte min for 30k. VW golf er en genial bybil. I hvilken prisklasse tenker du å handle? Kan du mekke? Bryr du deg mest om kjørekomfort eller kjøreglede? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Bryr meg mest om kjøreglede, helt klart, i prisklassen 10-30 k omtrent. Og ang. mekking: fint lite, men folk i familien kan så det løser seg vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå