Kineeh Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei! Iphonen min er på reprasjon, så i mens låner jeg en ZTE Blade av ei venninne. I går kveld funket den helt fint og jeg skulle sette den på lading over natta. I morgest var skjermen helt svart, men når jeg trykker på "på-knappen", vibrerer det litt i telefonen. Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ta ut batteriet og simkortet , sett det i igjen , sett inn laderen og forsøk og slå på mobilen. Kan det være at den ikke ladet seg opp i natt ? Lenke til kommentar
Kineeh Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 har prøvd det er fullt mulig den ikke ladet i natt, laderen funker ikke hele tiden. men nå vibrerer den sånn av og til, men skjermen vil ikke skru seg på .. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Du bør får testet en annen lader på telefonen , siden du beskriver at den du har nå bare fungerer av å til Lenke til kommentar
Kineeh Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 men det jeg synes er rart da, er at når jeg setter i laderen vibrerer telefonen, det gjør den ikke når laderen ikke er i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå