Gå til innhold

virus!! hehe

Anbefalte innlegg

Ut fra det vedkommende skriver er virker det som om han/hun er døv, og nettopp derfor også virker som Thomas i måten det skrives på. Spar de festlige kommentarene til en bedre anledning. Er det vanskelig å forstå så spør hva som menes, utskjelling fra besserwissere har aldri noen effekt.

Edit: Skirveleif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heihei.

anti-virus programmer kan du jo laste ned på f.eks www.mcafee.com (?) eller www.norman.no ?

Selv bruker jeg F-Secure og trives med dette. et tips er å ofte/regelmessig oppdatere signatur-filene. (de som forteller antivirus programmet hvordan de forskjellige virusene "ser ut". Det teite med F-Secure er at du trenger å betale (eller en lisenskode ;p)

Når det gjelder det å lage et virus, kan jeg jo bare si det at et virus er jo egentlig et helt vanlig program med destruktive hensikter, og de fleste har muligheten til å kunne spre seg selv rundt til andre.

Men ikke start å mekke virus. Internett flommer allerede med det dritet og det er bare surr og bortkasta tid.

Edit: ja, når en person har kritisert noe, trengs det ikke 10 andre som kommer og gjør akkurat det samme. Spesielt når det ikke er konstruktiv kritikk! :grumpy:

Lenke til kommentar
... utskjelling fra besserwissere har aldri noen effekt....

Å joda, det kommer mange og lange poster som ikke har noe med saken å gjøre ;)

@Dally

Anti virusprogram er nesten vitalt, så hvis du ikke har det råder jeg det til å skaffe ett. Du finner ett gratis prog her http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php

Det å lage ett virus er relativt enkelt, men å lage ett effektivt verdensomspennende virus som blir omtalt i media etc er _noe_ vanskligere.

Lenke til kommentar
Bare i dag har jeg fått ca. fem e-mailer fra folk jeg ikke kjenner, med et worm virus i hver eneste en. Hadde jeg ikke hatt et antivirus program, hadde det kanskje ikke gått så bra.

Jeg har fått i underkant av 200 eposter med virus i siste døgn + spam i tillegg...så ikke klag

cool :wink:

Lenke til kommentar

yeah.. også er det jo noen som bruker kontaktene i kontaktlista på MSN og outlook til å sende ut ondsinnet mail med :o

En kamerat av meg har tydeligvis fått det viruset..

Fikk to mails (auto-reply) i stad der det stod at JEG, med min hotmail-adresse jeg aldri bruker til noe annet enn å lese e-mail på, har sendt ut mail :o

Lenke til kommentar
Uff skrivemåten er alt for lik thomas sin...¨

Noen som ønsker å ha det gøy på bekostning av oss andre...

Håper ikke at du insuierer at thomas har 2 profiler og sitter å ler av oss. Han er døv, og han har da ingen grunn til å gjøre noe slikt. Om det er slik at flere døve/dyslektikere begynner å bruke hw.no så ser jeg ikke noe negativt i det. Jeg håper at dette kan bli det siste off topic innlegget, og at om folk ser at f.eks skriving er kommentert en gang før, ja da trengs det ikke en ny kommentar. Kan vi si at om du skal svare på dette innleget så kan du ta det i en PM til meg så kan jeg heller redigere det inn i denne posten? Det kan egentlig alle som vil si noe "morsomt" om skriften, eller lufte sin mistanke, send det heller til meg. Beklager at dette ble helt off-topic, men har ikke mer topic å bidra med.

Lenke til kommentar

Følgende kan se på seg selv som advart:

-ddd-king

-EJH

En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

Hold dere til tråden nå eller godta konsenkvensene ;)

Lenke til kommentar
Bare i dag har jeg fått ca. fem e-mailer fra folk jeg ikke kjenner, med et worm virus i hver eneste en. Hadde jeg ikke hatt et antivirus program, hadde det kanskje ikke gått så bra.

Jeg har fått i underkant av 200 eposter med virus i siste døgn + spam i tillegg...så ikke klag

Joda, greit - men i går kveld fikk jeg også ca. 30 nye e-mailer i en fei, alle infisert.

Yippee! :woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...