Gå til innhold

virus!! hehe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle tro han hadde kjørt det gjennom babelfish eller andre lignende oversettere på nettet et par ganger. Syntaksen er jo horribel, ordstillingen er helt oppside (dere vet, helt bak mål). Skulle nesten ønske jeg hadde talent for å skrive så håpløst  :lol:

Edit:http://forum.hardware.no/search.php?search_author=Dally

:yes::yes::yes:

Forresten, deg kjenner jeg Einar.

Lenke til kommentar
Skulle tro han hadde kjørt det gjennom babelfish eller andre lignende oversettere på nettet et par ganger. Syntaksen er jo horribel, ordstillingen er helt oppside (dere vet, helt bak mål). Skulle nesten ønske jeg hadde talent for å skrive så håpløst  :lol:

Edit:http://forum.hardware.no/search.php?search_author=Dally

:yes::yes::yes:

Forresten, deg kjenner jeg Einar.

Blir litt off-topic her, men jasså, gjør du det? elvis-student?

Lenke til kommentar

1) Dally, kan du forklare en gang til hva du mener?

Er det slik at du er redd for at du er blitt infisert av et virus?

Du kan sjekke om du er infisert på denne nettsiden.

2)Bra at off topicen (endelig) gikk PM. Kan vi prøve å holde resten av tråden On topic(og uten kritisering av skriften, poenget er oppfattet)?

Lenke til kommentar

Det kalles Dysleksi.

Det er to hovedkjennetegn ved dysleksi: (1) Store vansker med å lese ord og (2) store og ofte vedvarende vansker i rettskrivingen.

Det er den tekniske siden ved leseprosessen som svikter hos dyslektikere. De har normal ferdighet i å forstå lest tekst. Men siden god leseforståelse avhenger av god teknisk leseferdighet, finner man ofte at dyslektikere også får sekundære problemer med leseforståelsen.

Lesevanskene gir seg utslag på ulike måter, for eksempel i vansker med å skille lydlike og formlike bokstaver fra hverandre, vansker med å binde lyder sammen til ord, vansker med å dele inn ord i hensiktsmessige ortografiske segmenter og vansker med å gjenkjenne ord som helheter.

I rettskrivingen finner man ofte feiltyper som utelatelser og tillegg av bokstaver, omkastinger av bokstavenes rekkefølge i ordet, sammenslåing av to ord til ett ord eller oppdeling av ett ord i flere "ord", og lydrett skrivemåte, det vil si at ordet skrives slik det uttales.

Lenke til kommentar

Uansett dysleksi eller annen årsak(ikke norsk f.eks.), fikk han/hun vel svaret han/hun trengte da jeg postet linken til online virus scanneren, så sant han/hun klarer å bruke den.

Du burde uansett skaffe deg et antivirus program Dally. Både for din egen del og for andre du kjenner, fordi hvis du blir infisert, blir ganske sikkert de du har i adresse boken din også det.

Bare i dag har jeg fått ca. fem e-mailer fra folk jeg ikke kjenner, med et worm virus i hver eneste en. Hadde jeg ikke hatt et antivirus program, hadde det kanskje ikke gått så bra.

På den annen side åpner jeg ikke vedlegg uten å kjenne vedkommende som sender det godt, og det er noe vi har snakket om på forhånd. Selv da scanner jeg det for virus først.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...