Dally Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Heizann men hvis virus hvordan jeg kun sjekker hvor?? på PC jeg kjenn to hacker sa lett lage virus men vil ikke fortell til meg hvordan Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Beklager men i min villeste fantasi kan jeg ikke skjønne hva du mener!! Prøv en gang til... B_Y Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Denne var ikke lett og forstå..... Lenke til kommentar
John P. Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Vil du vite hvordan man lager virus, eller vil du vite hvordan man sjekker om PCen er infisert av et virus? Hvis du vil sjekke om du har et virus(er infisert), kan du gå til denne addressen: http://housecall.trendmicro.com/housecall/.../start_corp.asp Der får du en gratis online virus scan av systemet. Hvis du vil vite hvordan man lager et virus, har du nok spurt på feil sted. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 fy f... for et språk. Er det mulig å skrive så dårlig norsk... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 fy f... for et språk.Er det mulig å skrive så dårlig norsk... Ligner litt han Thomas =) Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Skulle tro han hadde kjørt det gjennom babelfish eller andre lignende oversettere på nettet et par ganger. Syntaksen er jo horribel, ordstillingen er helt oppside (dere vet, helt bak mål). Skulle nesten ønske jeg hadde talent for å skrive så håpløst Edit: http://forum.hardware.no/search.php?search...ch_author=Dally Lenke til kommentar
Dally Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 vil du vite hvordan man sjekker om PCen er infisert av et virus? det mener jeg Lenke til kommentar
guom Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Skulle tro han hadde kjørt det gjennom babelfish eller andre lignende oversettere på nettet et par ganger. Syntaksen er jo horribel, ordstillingen er helt oppside (dere vet, helt bak mål). Skulle nesten ønske jeg hadde talent for å skrive så håpløst Edit:http://forum.hardware.no/search.php?search_author=Dally Forresten, deg kjenner jeg Einar. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Skulle tro han hadde kjørt det gjennom babelfish eller andre lignende oversettere på nettet et par ganger. Syntaksen er jo horribel, ordstillingen er helt oppside (dere vet, helt bak mål). Skulle nesten ønske jeg hadde talent for å skrive så håpløst Edit:http://forum.hardware.no/search.php?search_author=Dally Forresten, deg kjenner jeg Einar. Blir litt off-topic her, men jasså, gjør du det? elvis-student? Lenke til kommentar
guom Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Off-topic ja. Blir litt off-topic her, men jasså, gjør du det? elvis-student? Nope, en gammal Rena-kjenning. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Off-topic ja. Blir litt off-topic her, men jasså, gjør du det? elvis-student? Nope, en gammal Rena-kjenning. Da slutter vi med o/t her og går over til PM. sjekk PM! Lenke til kommentar
morfin Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Litt off topic: Signaturen din var veldig liten, måtte bruke cut & paste for å se hva du hadde skrevet :smile: On topic: Har du ikke noe virus prog. eller noe sånt no? Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Oj, noen må ha tatt seg nær av signaturen som ble skrevet i vill frustrasjon. (nemlig min). På tide med en ny en. Lenke til kommentar
Dally Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Har du ikke noe virus prog. eller noe sånt no? inger Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 1) Dally, kan du forklare en gang til hva du mener? Er det slik at du er redd for at du er blitt infisert av et virus? Du kan sjekke om du er infisert på denne nettsiden. 2)Bra at off topicen (endelig) gikk PM. Kan vi prøve å holde resten av tråden On topic(og uten kritisering av skriften, poenget er oppfattet)? Lenke til kommentar
Fortius Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det kalles Dysleksi. Det er to hovedkjennetegn ved dysleksi: (1) Store vansker med å lese ord og (2) store og ofte vedvarende vansker i rettskrivingen. Det er den tekniske siden ved leseprosessen som svikter hos dyslektikere. De har normal ferdighet i å forstå lest tekst. Men siden god leseforståelse avhenger av god teknisk leseferdighet, finner man ofte at dyslektikere også får sekundære problemer med leseforståelsen. Lesevanskene gir seg utslag på ulike måter, for eksempel i vansker med å skille lydlike og formlike bokstaver fra hverandre, vansker med å binde lyder sammen til ord, vansker med å dele inn ord i hensiktsmessige ortografiske segmenter og vansker med å gjenkjenne ord som helheter. I rettskrivingen finner man ofte feiltyper som utelatelser og tillegg av bokstaver, omkastinger av bokstavenes rekkefølge i ordet, sammenslåing av to ord til ett ord eller oppdeling av ett ord i flere "ord", og lydrett skrivemåte, det vil si at ordet skrives slik det uttales. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Uansett dysleksi eller annen årsak(ikke norsk f.eks.), fikk han/hun vel svaret han/hun trengte da jeg postet linken til online virus scanneren, så sant han/hun klarer å bruke den. Du burde uansett skaffe deg et antivirus program Dally. Både for din egen del og for andre du kjenner, fordi hvis du blir infisert, blir ganske sikkert de du har i adresse boken din også det. Bare i dag har jeg fått ca. fem e-mailer fra folk jeg ikke kjenner, med et worm virus i hver eneste en. Hadde jeg ikke hatt et antivirus program, hadde det kanskje ikke gått så bra. På den annen side åpner jeg ikke vedlegg uten å kjenne vedkommende som sender det godt, og det er noe vi har snakket om på forhånd. Selv da scanner jeg det for virus først. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det kalles Dysleksi. Det er to hovedkjennetegn ved dysleksi: (1) Store vansker med å lese ord og (2) store og ofte vedvarende vansker i rettskrivingen. Ja, men nyere forskning viser at mange barn sliter med aa ta seg bryet med aa lese det dem selv skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg