Yumekui Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Edit: Har etter mye om og men endt opp med 101 (altså 0.101 sekunder) som middel, og 17 (altså 0.017 sekunder) som stdev. Har en liste over tiden det tok å trykke venstre museknapp, der hvert element er et trykk. Jeg ønsker å finne standardavviket og middelverdien, men et av problemene er at jeg har noen få (350 eller noe, mot totalt 8800~) verdier som har sinnsyke avvik, hvor jeg var uheldig og holdt musepekeren nede, og lignende. Dette kommer ganske tydelig frem om tidspunktene multipliseres med 1000, rundes av, og fordeles utifra verdi på ulike x-kolonner i et bilde (0.001 sekunder havner på pixel 1, 0.002 sekunder på pixel 2, og så videre), og flere verdier havner oppå hverandre, som resulterer i noe som ligner en normalfordeling. Problemet nevnt tidligere, med enorme avvik, kommer i tillegg til et annet problem - det er av en eller annen syk grunn en grop der middelverdien skulle ha vært: (1290x878 bilde) Hvor skal jeg "kutte av" for å unngå de uheldig store verdiene? to ganger avstanden fra pixel 1 til middelverdien? Og hva skal jeg gjøre med hullet der middelverdien er? Er dette kun et resultat av for liten populasjon? Tidspunktene i en liste i JSON-format finnes her for spesielt interesserte: http://paste.pocoo.org/raw/538770/ Jeg behøver forresten ikke de lange tidspunktene, da hensikten er å generalisere menneskelig klikkehastighet (uten å holde den nede "lenger enn nødvendig), og ikke klikk-og-dra hendelser. Endret 24. januar 2012 av Yumekui Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå