emwa Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei! Jeg er i en litt vanskelig situasjon for tiden. Jeg går i vg2, og har samfunnsfag som programområde. Jeg har nå ombestemt meg. Jeg vil søke noe innenfor realfag etter vgs. Disse yrkene appelerer bedre til meg , enn samfunnsfagene. Så hva gjør jeg nå? Er det mulig å ta vg2 på nytt fra neste høst, og da begynne med realfag? Vil jeg havne i den ordinære kvoten dersom jeg går et år om igjen? Mvh EM.WA Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Snakk med rådgiveren din, de er ofte behjelpelige i å ordne løsninger som går på tvers av reglene som godt mulig krever at du må søke på nytt igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei! Vil jeg havne i den ordinære kvoten dersom jeg går et år om igjen? Nei, den ordinære kvoten er alle poeng du får/ får forbedret etter 3. klasse. Så hva gjør jeg nå? Er det mulig å ta vg2 på nytt fra neste høst, og da begynne med realfag? Det kan du, men det finnes mest sannsynlig en enklere løsning. Hvilke fag har du nå? Ellers støtter jeg det occi skrev: Rådgivere har peiling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå