largem Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Gutt 19 her:) har snakket med én jente(17) i en måned nå som jeg traff på en dating side, ho bor 12 timer unna, vi begge går på vgs og skal ta høyskole om et år på samme sted kanskje:) Vi snakker sammen hver dag, mye melding! Og vi kose snakker så og si havlparten av tiden. Vi har snakket om alt jeg er helt betatt og ho sier at ho har blitt glad i meg. Og lengter etter å møte meg på ekte. Og at ho føler seg forelska. Jeg føler akkurat det samme. Vi er litt enig begge to at det er rart uten å ha møtt hverandre. Men jeg vill serriøst få dette til å funke selv om avstanden er stor, jeg har liksom forelsket meg i personligheten hennes, og føler vi er så like å passer bra sammen mentalt. Ho kommer kanskje til meg i vinterferien. Og jeg gleder meg som en unge. Men tror noen av dere at det kommer til å funke? Tenker på henne hver dag hele tiden omtrent:o 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det kan gå begge veier. Det er mye ved en person du ikke vet kun gjennom chat, det er en helt annen stemning og er på mange måter ofte enklere å kommunisere på nett Men du må jo selvsagt ta sjangsen, lykke til! 2 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Klart det kommer til å fungere! Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Nei, jeg tror ikke det kommer til å funke. Avstandsforhold funker aldri, desverre. Og når jeg sier aldri, så mener jeg selvsagt "sjelden". Men dere er ikke spesielle, dere er ikke bedre enn alle andre og dere har ikke bedre sjanser enn noen andre. Jeg vet at du kommer ikke til å gi deg uansett, så beklager om jeg er litt krass. Det eneste svaret du er ute etter her på forumet er "ja, kjør på", og ingen andre svar vil bety noe, så det har nok lite å si hva jeg mener. Internett romanser er bare forherliget da du ikke får noen av de negative sidene, og mesteparten av de gode. Det er først når du faktisk omgås personene at du merker alle de små tingene som danner en helhet. Jeg kan selvsagt ta feil, men oddsa sier noe annet. 1 Lenke til kommentar
Athey Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Har bekjente som har gått gjennom det samme som deg, TS. De bodde på hver sin side av kloden, og bor sammen i dag Så det er nok håp 3 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kjør på! Go for it! Peis bare på! Fortell etterpå hvordan det gikk. Eneste måten å finne svaret på da,men tipper du er litt i tvil selv,siden du spør noen random folk på Internett da.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå