Gå til innhold

Amobil.no: T610 knuseren som ikke klarte å knuse t610 likevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge spesifikasjonene til telefonene stilt opp mot hverandre så er ST55 bedre på disse punktene:

- Skjerm. ST55 har betydelig bedre skjerm av typen TFT som gjør at farger blir klarere og bedre i dagslys.

- Kamera. Kameraet på ST55 har den doble oppløsningen av T610 sitt. ST55 takler en oppløsning på 640x480 mens T610 klarer ca halvparten.

Men tar man helheten så kan ikke telefonene sammenlignes siden de retter seg mot hvert sitt segment, T610 mot proff, mens ST55 går for mer avanserte gjennomsnittsbrukere. Men det er klart at ST55 vil ta endel kunder fra T610 siden den er bedre på to veldig vesentlige punkter som jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Det er godt mulig. Har ikke lest reviewen med argusøyne så skal ikke si at jeg vet best.

Bilder ser generelt dårlig ut på mobilen pga skjerm og dårlig lysgjengivning på mobilen. Jeg har ikke prøvd ST55, men vet fra andre mobiler at bildet så utrolig dårlig ut på mobilen men ble ok på Pcen. Jeg sitter her med T610 og leker meg med kameraet, ja bildene blir hundre ganger bedre på PC.Han refererer jo til mobilskjermen og ikke PCen, noe som han skriver:

When you take a picture, it is well seen on the screen. When you view it after shooting, it is blurred. Probably, the phone processes the picture when it outputs it on the screen from the memory.

Med det så sier han at det er mulig at telefonen komprimerer bildene så for skjermen og det er det som gjør det. Det er jo slik på T610 og. Bildene blir anderledes etterpå pga komprimeringen.

Lenke til kommentar

Så du påstår at en TFT-skjerm er bedre enn en STN-skjerm? Eller at bilder tatt med et kamera med VGA-oppløsning er dårligere enn bilder tatt med et kamera med mindre oppløsning?

Jeg sa at den er bedre på en del punkter, noe som betyr at den ikke er bedre på alt. Sistnevnte kan man ikke konkludere med før man har fått telefonen i hånden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...