Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Plugg MB 190

MBarne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Biltema har de god gamle Brisk longlife tennplugger.....Brisk leverere sensorer til VW. Tjekiske har laget tennplugger i snart 100 år.

Øst Europa vil noen si og tenker på Lada og gamle Skoda men Bosch sin fabrikk er i India....der rice and curry er mer kjent enn tennplugger.

Endret av Indian
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tennplugger er det letteste og få tak i til en bil. Har nå hørt litt av hvert om biltema sine plugger. De har bosch på meca ellers så har torshov ngk.

Artig å vite hva som gjør deg til ekspert å vurdere Brisk sine tennplugger......har VW tatt feil? Du må nesten ta kontakt med dem å tilby din ekspertise på tennplugger.

Lenke til kommentar

Tennplugger er det letteste og få tak i til en bil. Har nå hørt litt av hvert om biltema sine plugger. De har bosch på meca ellers så har torshov ngk.

Artig å vite hva som gjør deg til ekspert å vurdere Brisk sine tennplugger......har VW tatt feil? Du må nesten ta kontakt med dem å tilby din ekspertise på tennplugger.

Jeg har hørt litt av hvert om de, har ikke sagt noe personlig negativt om de. Bare at flere har opplevd at bilen har fusket etterpå. Har lest det flere ganger.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt litt av hvert om de, har ikke sagt noe personlig negativt om de. Bare at flere har opplevd at bilen har fusket etterpå. Har lest det flere ganger.

Jeg nærmer meg skifteintervall på 60,000 km med Brisk tennplugger som kostet meg 30 kroner hos Biltema. Original VAG fra NGK kom på nesten 300 kroner/stykk.

Bilen er en Caravelle VR6 som er kjent for å være kresen på tennplugger men jeg har ikke merket noe fusking.

Når jeg bytter, blir det LPG plugger fra Brisk som kostet meg 22 kroner i Polen.

NGK sine LPG plugger koster 350 kroner/stykk i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...