MBarne Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Noen som vet om denne passer til en Mercedes W201: http://rb-aa.bosch.com/boaa-no/Product.jsp?prod_id=76&ccat_id=26&language=no-NO&publication=1 Og hvor kan den kjøpes utenom ebay!? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Biltema har de god gamle Brisk longlife tennplugger.....Brisk leverere sensorer til VW. Tjekiske har laget tennplugger i snart 100 år. Øst Europa vil noen si og tenker på Lada og gamle Skoda men Bosch sin fabrikk er i India....der rice and curry er mer kjent enn tennplugger. Endret 25. januar 2012 av Indian Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Tennplugger er det letteste og få tak i til en bil. Har nå hørt litt av hvert om biltema sine plugger. De har bosch på meca ellers så har torshov ngk. Lenke til kommentar
newsmann Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 En annen ting. Super 4 pluggene anbefales ikke brukt på disse motorene på diverse mb forumer. Linker til en av de her Lenke til kommentar
Indian Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Tennplugger er det letteste og få tak i til en bil. Har nå hørt litt av hvert om biltema sine plugger. De har bosch på meca ellers så har torshov ngk. Artig å vite hva som gjør deg til ekspert å vurdere Brisk sine tennplugger......har VW tatt feil? Du må nesten ta kontakt med dem å tilby din ekspertise på tennplugger. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Tennplugger er det letteste og få tak i til en bil. Har nå hørt litt av hvert om biltema sine plugger. De har bosch på meca ellers så har torshov ngk. Artig å vite hva som gjør deg til ekspert å vurdere Brisk sine tennplugger......har VW tatt feil? Du må nesten ta kontakt med dem å tilby din ekspertise på tennplugger. Jeg har hørt litt av hvert om de, har ikke sagt noe personlig negativt om de. Bare at flere har opplevd at bilen har fusket etterpå. Har lest det flere ganger. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Tennplugger er det letteste og få tak i til en bil. Har nå hørt litt av hvert om biltema sine plugger. De har bosch på meca ellers så har torshov ngk. Artig å vite hva som gjør deg til ekspert å vurdere Brisk sine tennplugger......har VW tatt feil? Du må nesten ta kontakt med dem å tilby din ekspertise på tennplugger. Jeg har hørt litt av hvert om de, har ikke sagt noe personlig negativt om de. Bare at flere har opplevd at bilen har fusket etterpå. Har lest det flere ganger. Jeg nærmer meg skifteintervall på 60,000 km med Brisk tennplugger som kostet meg 30 kroner hos Biltema. Original VAG fra NGK kom på nesten 300 kroner/stykk. Bilen er en Caravelle VR6 som er kjent for å være kresen på tennplugger men jeg har ikke merket noe fusking. Når jeg bytter, blir det LPG plugger fra Brisk som kostet meg 22 kroner i Polen. NGK sine LPG plugger koster 350 kroner/stykk i Norge. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg gikk for disse: http://www.ebay.com/itm/120788559630?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_4000wt_911 Allerede mottatt og montert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå