AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg sitter og tenker her for meg selv. Ble kjent med ei jente for 2 måneder siden og vi hadde god kjemi. Hun gjorde det slutt fordi jeg var for usikker på meg selv. Vel saken er den hun har ei datter på snart 3 år,og har selvsagt henne og konsentrere seg om til hun skal legges om kvelden. Jeg kunne ikke besøke henne i det hele tatt av diverse årsaker som avstand mm. Så vi snakket sammen på facebook,meldinger på mobil og på telefon. Jeg har faktisk ikke så mye erfaring med forhold å sånt,så tok litt råd fra venner og bekjente. De 3 første ukene hadde vi jevnlig kontakt med hverandre,men etterhvert ble det stillere pr. døgn,men vi snakket kanskje sammenhengende 2 timer når vi først snakket sammen på telefon. Et av rådene fra mine venner var å gi oppmerksomhet til henne med å sende ei melding av og til. Jeg sendte ofte god morgen melding og kveldsmelding, og fikk tilbake i begynnelsen,men så dabbet det av fra hennes side å jeg ble litt bekymret over dette. Jeg tok det opp med henne,men hun sa at alt var ok. Så fortsatte det litt sånn at vi snakket sammen på telefon og vi hadde fine samtaler der. Men meldinger ble sjelden besvart tilbake ,og sånn gikk det 1 uke til. Og jeg tok det dessverre opp med henne igjen for å finne ut hva som skjer,om hun fortsatt var interessert i meg osv. ,men hun sa alt var ok. Jeg vil presisere for dere at jeg skjønner hun har barn og ta seg av da hun har barnet på heltid,at familien(hennes mor og far) trenger tid sammen,at hun har venner som hun besøker. Så jeg sendte ikke meldinger eller ringte henne fra jeg kom hjem fra jobb til klokka var 20.00/21.00 ,for trodde hun var litt mindre opptatt da. Et problem var at hun hadde facebook på mobil,å av og til var hun logget på ,men da jeg sendte melding svarte hun ofte ikke,å plutselig var hun logget av ,og jeg har skjønt at mobilen koblet seg på av og til. Trodde hun ville bli bedre kjent med meg,men hun gjorde meg mer usikker. Var jeg for utålmodig eller reagerte jeg som de fleste mennesker? Trodde de fleste jenter ville ha oppmerksomhet fra gutten? Jeg følte jeg ikke maste på henne ihvertfall. Hva mener dere? Postet av anonym: 5e300edab05ba716e6ac9bc59a85ceac Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hvor gammel er du? Jeg tolker noe av det du skriver som at du kanskje har litt lite livserfaring og at det er der den usikkerheten hun viser til er forankret. Kan det stemme? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har lite erfaring med forhold å sånt ja. Jeg er 37 år og er selvsagt flau og oppgitt over min situasjon. Hun er i 20-årene og har fortalt meg at hun ikke stolte på noen gutter etter noen dårlige forhold. Så jeg prøvde å ta ting med ro og følge hennes tempo,men ga meg aldri tilbakemelding om ting dessverre. Postet av anonym: 5e300edab05ba716e6ac9bc59a85ceac Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Du må nok komme på et nivå der du tar kommandoen, om du skjønner? Tror det vil funke i sammenhenger som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå