Footy Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hei! Driver å pusser opp et rom hjemme hos meg. har lagt gipsplater på alle vegger og i tak, men et sted i taket har jeg bomma i skjøten og det har kommet luft bak skjøteteip greia... mao jeg har 2 luftbobler i et slett hvitt tak. ikke pent.. Noen som vet hvordan jeg kan reparere dette uten å måtte pusse alt ned å begynne på nytt? takker! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 ingen som kan hjelpe her? det har spurukket litt opp i skjøtene på veggene også nå. skulle gjerne ha leid inn hjelp for å gjøre dette, men har ikke råd Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg la "veggfiksern" tapet i taket før jeg malte det, funket meget bra for min del, men er litt jobb hvis det er ett stort rom. Denne tapeten retter opp små buler osv i tilegg. Det er alltid en risiko med gips at det sprekker opp desverre, du kan jo trøste deg med at det også hender det sprekker opp selvom proffene har gjort jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå