Gå til innhold

SE Arc S eller HTC incredible S, evt andre?

tmg

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å kjøpe en ny mobil nå. Har hatt HTC wildfire i et og et halvt år nå og begynner å hate den. Til tider bruker den veldig lang tid bare på å åpne meldinger og noen ganger kræsjer den støtt og stadig både når den skal åpne noe eller sende/motta meldinger.

Om jeg hører på musikk med spotify samtidig som jeg skal gjøre noe tar ting evigheter.

Kort sagt: jeg vil ha en telefon som kan multitaske litt med i det minste og som er rask til å surfe og åpne basicprogrammer.

Har vurdert Galaxy SII, men synes den blir litt dyr iom at jeg neppe har beohv for alt som er med i den mobilen.

Derfor har jeg begevd meg litt lenger ned i pris og ser på de 2 nevnte i tittelen.

Noen som har anbefalinger?

Evt en annen bedre mobil i samme prissjiktet? Eller er begge dårlige og jeg bør bare hoste opp de ekstra kronene til en SII?

Jeg er rett og slett redd for å gå i samme "fella" og kjøpe en budjsett telefon igjen (som HTC wildfire var da den kom) og bli misfornøyd med at den sliter med å utføre enkle oppgaver på kort tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye får du for Arc S'en ? Den er en ganske god telefon som ikke vil lagge overhodet, veldig god til "the basic-stuff".

Såvidt jeg vet har Wildfire en 600 MHz prossesor mens Incredible har 1 GHz og Arc S 1,4 GHz. Jeg vil anbefale Arc S over Incredible S da Arc S har større skjerm (dumt? bra?) og raskere prossesor. Et lite søk på prisjakt viste at du kan få den for 2700 uten abbonement. Det er en god telefon mtp prisen. Du kan titte på LG Optimus 2X som har litt mindre skjerm ( 2x: 4", Arc S: 4,2") og litt raskere prossesor. Jeg er litt usikker om jeg vil anbefale den da jeg har lest omkring at folk har blitt missfornøyd med den. Gode specs, men tydeligvis ikke så bra innhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...