nilsnilspils Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hei! Jeg tror jeg har snart "brukt opp" 10 forskjellige øreplugger, og søker derfor råd. Uansett hvilke øreplugger jeg kjøper (nå sist kjøpte jeg et par til 700 kroner), så ryker de. Er det umulig for produsentene å lage noen som har ekstra beskyttelse rundt der de som oftest ryker? Jeg tror jeg aldri har gått med samme øreplugger i mer enn et år før lyden detter ut på ene eller begge sidene. Hjelp! På forhånd takk! Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Kjøp denon! Fås på hifiklubben, helt vill lyd, og grei pris, en til rundt 250-350 og en til 800, har den til 8, er grisefornøyd! Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Takk for svar, men lyden og prisen er totalt likegyldig for meg egentlig. De kan høres ut som Lil'Wayne, og koste 8000 kroner, bare de ikke ryker av at man jogger med de, eller varig slitasje. Er det så vanskelig for produsenter å forsterke der de ryker som ofteste? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er det så vanskelig for produsenter å forsterke der de ryker som ofteste? Planned Obsolescence http://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence beklager at jeg går OT Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det er forsåvidt det de tjener penger på. Ingen vil vel lage et sett ørepropper som tåler veldig røff bruk over veldig lang tid. De tjener på at folk kjøper nye ørepropper. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Ja, det er akkurat det her jeg har tenkt på, det er vel det de holder på med. Men, her må det da være penger å tjene? Jeg vil inn i næringa, og lage ørepluggens Nokia 3310. EDIT: Men, for å være alvorlig. Er det noen som helst måte å lage noe jallamekk som forsterker øreplugger? Endret 23. januar 2012 av nilsnilspils 1 Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 http://www.shure.com/americas/products/earphones-headphones/se-models/se535-sound-isolating-earphones For eksempel. basicly, de som har memorycable/ formable cable rundt ørene har mindre sjans for å ryke.. hvor er det ledningene pleier gå i stykke for deg? ved skjøt i midten, ved selve pluggene eller ved kontakten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå