aseco Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Noen som vet noen som selger garderobeskap med disse målene 112 cm bredde 240 cm høyde 60 cm dybde Sistnevnte er visst et standard mål, men sliter mer med å finne meg noen som selger skap med disse målene. Alternativet (i Bergen) er Garderobemannen, men de selger for dyrt og utvalget innvendig er ikke noe å skryte av (min mening). Hadde foretrukket å kjøpe meg ett IKEA skap, men problemet ligger i at jeg fjernet ett gammelt 70 tallsskap fra inngangen og må legge inn det nye skapet der. Problemet er at med ett IKEA skap har jeg ca 12 cm tomrom i bredden og 4 cm tomrom i høyden. Tomrommet i høyden kan alltid fikses med noe, men bredden er noe som bekymret meg. Noen som kan hjelpe meg med gode tips Lenke til kommentar
Footy Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg anbefaler fortsatt garerobemannen. se etter boligmesser og lignende i området. garderobemannen har som regel halv pris på slike (sett det 3 ganger, timestilbud vel og merke), da blir prisen veldig konkurransedyktig. Når det kommer til innmaten er jeg usikker på hva du mener med at garderobemannen har lite utvalg. de har større utvalg enn ikea skapene... Lenke til kommentar
AuroraG Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Garderobe mannen kan jo skyvedørene etter de målene du ønsker. Og det du skal ha inne i skapet kan du jo enten lage selv eller kjøpe annen plass. Det skal hvertfall jeg(eller samboeren) gjøre når vi har fått klart soverommet. synes ikke løsningene på det innvendige hos garderobemannen var noe bra. Og joda de har stort utvalg, meeen det hjelper ikke når de ikke oppfyller det kundene ønsker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå