Luminos Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg og samboeren min skal besøke Sørøst-Asia, et par land i Latin-Amerika, USA, Fiji og Fillipinene (blir borte i et halvt år) og jeg vet sånn cirka hvilke vaksiner vi trenger, men hvor er beste og billigste sted i Bergen å ta slike vaksiner? Noen som har gode tips? Jeg har googlet, men det finnes jo så mange forskjellige steder, og jeg skjønner ikke prislistene alle stedene, for noen steder har de samlesprøyter med mange vaksiner i en, mens andre steder er de separerte, og et sted har de mange forskjellige vaksiner mot samme sykdom Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg og samboeren min skal besøke Sørøst-Asia, et par land i Latin-Amerika, USA, Fiji og Fillipinene (blir borte i et halvt år) og jeg vet sånn cirka hvilke vaksiner vi trenger, men hvor er beste og billigste sted i Bergen å ta slike vaksiner? Noen som har gode tips? Jeg har googlet, men det finnes jo så mange forskjellige steder, og jeg skjønner ikke prislistene alle stedene, for noen steder har de samlesprøyter med mange vaksiner i en, mens andre steder er de separerte, og et sted har de mange forskjellige vaksiner mot samme sykdom Slikt har en fastlege til. Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Etter det jeg har lest på nettet er fastlegen som oftest dyrere enn fks. disse vaksinesentrene, pluss at flere fastleger ikke har autorisasjon til å sette enkelte av vaksinene. Noen som kan avkrefte/bekrefte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå