Heimdalen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Heihei, Jeg har søkt lærling som Industrimekaniker i forsvaret der jeg satt Bardufoss på første Ønske, Hadde bare to å velge mellom, Bjerkvik og Bardufoss. Mottok brev at de har mottatt min søknad, der stod det også at jeg kom til å bli stasjonert i Luftforsvaret hvis jeg kom inn. Da lurer jeg litt på hvordan tjenesten i luftforsvaret er? Hverdager, hva som skjer og hva jeg kan glede meg til, eventuelt grue meg til ( hvis jeg kommer inn som lærling) Takk for alle svar : ) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er mye å glede seg til, men ingen av stedene du nevner er ikke akkurat verdens navler. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 De har vel ikke luftforsvar i Bardufoss om jeg husker riktig. Er vel Bodø eller Ørlandet flybase du havner på, mulig jeg er på jordet. Gleder: Samholdet i gruppen Null bekymringer livsstilen Nye folk Ny plass Ikke gleder: Kan bli en del "overtid" VASKING Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Bardufoss har blant annet luftforsvarets flyskole og den største helikopterbasen i landet, så jo. 1 Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ja, det var noe sånt ja, jeg fryktet jeg måtte spise mine egne ord da jeg skrev det. Var sikker før jeg skrev, ble usikker da jeg var ferdig. Enda jeg var der i 2 år, kan ikke huske alt. Beklager for feilinfo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå