NeEeO Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hei, Endere IMEIen til telefonen seg etter at man har roota telefonen? Vis f.eks den rootede android telefonen din er stjålet, vil det være mulig å stenge mobilen da? Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 IMEIen på telefonen skal ikke kunne endres, etter som jeg forstår. Men mulighetene til å stenge ned telefonen via fjernstyring vet jeg ingenting om. Selve SIM-kortet kan deaktiveres via operatøren din uansett. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 jeg mener liksom vis jeg går til politiet..og ber dem stenge selve mobilen... Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg har tilfeldigvis sett et par tilfeller i Android-tråden at IMEI nummeret er borte fra telefonen både med og uten root. (Kan hende det var i Galaxy S2-tråden jeg så det. ) Hvis telefonen klarer dette mer eller mindre på egen hånd, burde muligheten kunne utnyttes av andre også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå