Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter med bart, hva er greia?


Anbefalte innlegg

Spesielt vises det mer på de kidsa med et par kilo brunkrem i ansiktet, hvor faktisk brunkremen brukes som gele for værhårene.

 

Så faktisk en jente engang med litt for liten genser, hvor hun hadde noen fæle svarte hår i navlen. Må si jeg var glad for at jeg stod med maten i posen og ikke med det i hånda, etter det synet der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sukk.

 

Hva pokker skjer med verden når naturlig --> ekkelt??

 

Må jenter fjerne ansiktet sitt og legge inn et kunstig i plastikk eller?

 

...

Det neste er vel at naturlig kroppshår som menneskene har hatt i millioner av år skal ansees som ekkelt og bør barberes vekk, på grunn av en eller annen pedofil begeistring for naken hud som får den barberte til å se ut som en 12-åring.

 

Oh wait.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg har "bart", og vet du hvorfor? fordi jeg er født sånn. jeg er født veldig mørk selvom jeg er norsk

 

 

bruker du sminke? fjerner du noe kropps hår?

Lenke til kommentar

Jeg så engang en ung indisk dame (kanskje 20 år) med mer skjegg enn jeg har nå...

 

Lange, svarte dunaktige hår på kjakan, halsen, overleppa, haken.

Det er en jente som jeg ser ca. 1 gang i mnd. Første gang jeg så hun var da hun var 4-5 år gammel, og da hadde hun dunbart og unibrow. Så hun for noen uker siden og da hadde hun mer bart enn det jeg har (barberer meg 1 gang i uken). Tipper at hun er 7 år eller noe lignende. Og ja, hun er pakkis.

Endret av Eksboks
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

dette tok jo av.

 

jeg stilte mine spørsmål fordi at du sa at du var født slik, eller noe lignende.

 

jeg må også beklage at LNF har internett tilgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ett innlegg er blitt rapportert som mobbing. Rapporten er ikke tatt til følge da innlegget etter en objektiv vurdering ikke inneholder det elementet av trakassering som kreves for å konstatere mobbing.

 

Ett innlegg er slettet, da det kommenterer moderering.

 

Kommentarer på moderatorhandlinger tas via rapportpanelet eller via PM til den aktuelle moderator. Moderatorhandlinger kan påklages til innholdsansvarlig i tråd med retningslinjenes pkt 7.

Endret av krikkert
Lenke til kommentar

dette tok jo av.

 

jeg stilte mine spørsmål fordi at du sa at du var født slik, eller noe lignende.

 

jeg må også beklage at LNF har internett tilgang.

 

selvfølgelig er jeg født med litt mørkere hår der. hva ellers? limt på?

 

Det kunne ha vokst ut, selvfølgelig. Jeg ble jo ikke født med skjegg, men jeg må barbere meg av og til. Hadde du virkelig hår overalt hvor du har hår nå, da du ble født?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

dette tok jo av.

 

jeg stilte mine spørsmål fordi at du sa at du var født slik, eller noe lignende.

 

jeg må også beklage at LNF har internett tilgang.

 

selvfølgelig er jeg født med litt mørkere hår der. hva ellers? limt på?

 

Det kunne ha vokst ut, selvfølgelig. Jeg ble jo ikke født med skjegg, men jeg må barbere meg av og til. Hadde du virkelig hår overalt hvor du har hår nå, da du ble født?

 

er det virkelig mulig å misforstå så mye hva jeg sier? alle jenter har hår der men noen har mørkere enn andre. og jeg er ganske mørk så har litt mørkere hår der. og dere klarer å gjøre det om til at jeg har skikkelig bart? omg bare glem det, jeg forlater denne diskusjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

dette tok jo av.

 

jeg stilte mine spørsmål fordi at du sa at du var født slik, eller noe lignende.

 

jeg må også beklage at LNF har internett tilgang.

 

selvfølgelig er jeg født med litt mørkere hår der. hva ellers? limt på?

 

Det kunne ha vokst ut, selvfølgelig. Jeg ble jo ikke født med skjegg, men jeg må barbere meg av og til. Hadde du virkelig hår overalt hvor du har hår nå, da du ble født?

 

er det virkelig mulig å misforstå så mye hva jeg sier? alle jenter har hår der men noen har mørkere enn andre. og jeg er ganske mørk så har litt mørkere hår der. og dere klarer å gjøre det om til at jeg har skikkelig bart? omg bare glem det, jeg forlater denne diskusjonen.

 

Jeg forstår hva du mener og jeg tror du har helt rett, men siden jeg ikke vet helt hvordan jeg skal forklare det lar jeg være å prøve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...