Populært innlegg TOO TRILL Skrevet 22. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Ok, jeg blir litt irritert når jeg ser jenter med bart/værhår/dun/whatevs, uansett utseende. Jeg synes det er sykt turn-off når jenter har det. De kan se tiltrekkende ut fra 5 meters hold eller ved første øyekast, men når man tar en nærmere titt ser man "barten". Det er spesielt ekkelt når de har mørke hår. Om Selena Gomez hadde hatt litt dunbart og hadde hitta på meg, hadde sagt hade bra. Jeg mener, finnes det ikke en måte å fjerne dette på uten at det vokser som et kratt i ettertid? Det er jo faktum at man ikke får mer hårvekst i trynet jo mer man barberer seg. Endret 22. januar 2012 av Kanye West 16 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hvor kort må det være for at det skal være godkjent for deg? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg TOO TRILL Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2012 Usynlig 39 Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hva i all verden er det du egentlig prøver å oppnå med denne tråden? Synes uansett den var litt morsom da 2 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Vil gjerne ha en jentes synspunkt på denne saken, altså. De må da være klar over hårveksten i trynet. Hvorfor velger de å leve med bart? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Enig i at det er litt forunderlig som jente i dagens samfunn å beholde barten /skjegget. Spesielt om man allerede barberer legga. Å bli irriert er å gå litt langt men. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Enig med deg TS, it's rather disguisting! Spessielt hvis man skulle nusse litt og man faktisk kjenner gressstråene stikke om kaktuser mot din egen leppe! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Med mindre du finner deg en vandrende gardin fra Saudi-Arabia så tror jeg ikke du skal klage. 7 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ekkelt? Disgusting? Er dere jenter selv eller? Det er da ikke ekkelt? Ja, det er ikke noe særlig turn-on, det er jeg enig i. Og forresten tror jeg at jeg sier ha det til Selena Gomez uansett hva, jeg. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har litt mørkere dun på overleppen, og jeg sier meg enig at det ikke er kjempe sjarmerende. Jeg vokser den eller napper den bort. Det er selvfølgelig ikke alltid jeg får tid, eller orker å gjøre det, fordi når man vokser den bort kan man risikere og få litt brent hud (røde merker). Men ja, som sagt. Jeg tar den vekk. Av og til ser jeg på inder jentene (som som oftest er verst på barteområdet), og bare forstår ikke hvorfor de ikke gjør noe med det... 3 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg syns det kan settes i samme kategori som unibrow. Disgusting, men kan fjernes. Men det gjelder begge kjønn. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Av og til ser jeg på inder jentene (som som oftest er verst på barteområdet), og bare forstår ikke hvorfor de ikke gjør noe med det... Det er vel ikke en del av deres kultur å se på det som ekkelt da vel? 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hold deg unna pakistanske og bulgarske jenter. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg så engang en ung indisk dame (kanskje 20 år) med mer skjegg enn jeg har nå... Lange, svarte dunaktige hår på kjakan, halsen, overleppa, haken. 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er forpult hæslig. End of discussion. 3 Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Kliner med dame som har bart. Tror et vagt øyeblikk at det er en mann. Blir kvalm og må kaste inn håndkleet. TRUTH 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har bart og skjegg, så fysisk merker jeg ikke det om hun har bart. Men det ser heselig ut :S Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Salma Hayek kan gro bart om hun vil. Nuff said. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er vel myten om at man får mer skjegg av å shave da og er vel cba å sitte å nappe dem herp Lenke til kommentar
Girly Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Bare for å oppklare litt. ALLE jenter har dun/hår på overleppa. Akkurat som man har det på resten av kroppen. Forskjellen er at norske jenter med et nordisk utseende ofte har hår/dun som ikke vises, mens jenter med mørkt hår har dun/hår som vises. Og da burde de SELVFØLGELIG fjerne det. Det kan man vokse altså! Det gjør sikkert dritvondt, men hadde jeg hatt synlig bart på overleppa hadde jeg gjort det... Det gror også ut igjen, selvfølgelig, men da tar man det bort på nytt igjen? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå