NeEeO Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hei, Hva er en bra måte å redusere antall kalorier på? uten å jogge ute selfølgelig. Noe man kan trene inne. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Vis du kjøper noen vekter kan du løfte på dem, evt pushup, situps, planken og mange andre øvelser Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 pushups, situps? er ikke det styrke trening..Det reduserer vel ikke kalorier? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Pushups og situps gjør ekstremt lite for kaloriforbruket. Bruk beina, store muskler som flytter mye = mer kaloriforbruk. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg anbefaler sterkt å kjøpe en chinup stang for å ha hjemme. Utmerket øvelse som kan drepe noen kalorier i samme løpet. Når du løfter din kropp så bruker du endel kalorier. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Lonley: hvor får jeg kjøpt sånn? g-sport, xxl? Ser bra ut :DD Endret 22. januar 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Den første jeg tenkte på var Chr Mobeck, men den var nå litt i overkant dyr da, men som sagt, det første jeg tenkte på. Du finner sikkert billigere varianter der ute. http://www.mobech.no/viewdetail/Hjemmetrening/catparent-17732/Ribbevegg-ribber/catid-17795/CHINNING-BAR-VEGG-HANG-UPS/productid-32430 Se om du finner et belte du kan feste rundt livet og feste vekter i, slik at du løfter din egen kroppsvekt + noen ekstra vekter for progresjon. Endret 23. januar 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Redusere kalorier? Du kan jo prøve å spise mindre . Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Når jeg leste overskriften trodde jeg dette hadde noe med matlagning å gjøre Når man reduserer kalorier, så vil det si å spise mindre av dem. En kilo kroppsfett har cirka 15% vann og utgjør derfor drøyt ~7500kcal. Hvis du ikke ønsker å trene er det diett som gjelder. Ellers finnes det nettsider med lister over øvelser du kan gjøre hjemme, f.eks http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Den første jeg tenkte på var Chr Mobeck, men den var nå litt i overkant dyr da, men som sagt, det første jeg tenkte på. Du finner sikkert billigere varianter der ute. http://www.mobech.no/viewdetail/Hjemmetrening/catparent-17732/Ribbevegg-ribber/catid-17795/CHINNING-BAR-VEGG-HANG-UPS/productid-32430 Se om du finner et belte du kan feste rundt livet og feste vekter i, slik at du løfter din egen kroppsvekt + noen ekstra vekter for progresjon. Jeg har ikke vekter ? Redusere kalorier? Du kan jo prøve å spise mindre . Når jeg leste overskriften trodde jeg dette hadde noe med matlagning å gjøre Når man reduserer kalorier, så vil det si å spise mindre av dem. En kilo kroppsfett har cirka 15% vann og utgjør derfor drøyt ~7500kcal. Hvis du ikke ønsker å trene er det diett som gjelder. Ellers finnes det nettsider med lister over øvelser du kan gjøre hjemme, f.eks http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Hehe, min feil Retter opp senere Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg er mer for å spise mer og trene mer enn å spise mindre og trene som før. Hypotetisk: Du tar i deg 500 ekstra kcal enn du bør gjøre, så kan du bruke dette overskuddet til å trene tung markløft f.eks. Når du er ferdig med markløft økten har du forbrent mange hundre kcal (hvis vi antar du løfter relativt tungt) Det positive med denne måten er at du bygger opp styrke samtidig som du brenner kcal. Om du går ned på matnivået mister du energi og du får mindre progresjon i styrketreningen. Begge metodene ender opp på samme kcal mengde, men den førstnevnte gir deg økt styrke i tillegg. Så jeg favoriserer mer mat og mye mer trening fremfor mindre mat og normal trening. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hvis man vil ned i vekt så gjøres det enklest på kjøkkenet. Kutt ut (eller i det minste ned på) drittmat, godterier og lignende. Trening stimulerer sult, så om man vil gå ned i vekt med trening må man fram med matvekta og lignende, ettersom man ikke kommer til å spise som før dersom standarden er "mamma sin middag + brødskiver og en baguett her og der), da porsjonene kommer til å øke av seg selv. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Søk på tabata på youtube. Masse øvelser der som man kun benytter kroppen til. Tabata Burpees feks, 4 sett med dette så er du kjørt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå