anubiz Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Min livsstil er pro-ana, jeg ser ikke på anoreksi som en sykdom, men som en livsstil som man velger selv. Jeg har ikke behov for å høre at det ikke er bra og alt det der, jeg vet hva noen folk mener, så hadde vært fint om dere hadde spart dere for sånne kommentarer. Jeg lurer på hvor lite man kan spise hver dag uten å ha stor sjanse for hjerteinfarkt eller å dø av underernæring og sånt? Og er det noen her som har samme livsstil som meg, som er interessert i å snakke? Fant ingen andre sånne tråder, så håper jeg har postet den på riktig sted. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Du ser kanskje ikke på dette som en sykdom, men faktum er at det er nettopp det det er. En del av sykdommen er at den syke ofte ikke kan se dette selv. Anoreksi har en høyere dødlighet enn blandt suicidale. Jeg stenger derfor tråden og ber deg innstendig om å ta kontakt med helsevesenet. Interressegruppa for kvinner med spiseforstyrrelser ( http://www.iks.no ) har en støttetelefon du kan ringe. Nummeret dit er 22 94 00 10 Endret 22. januar 2012 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg