appelsinbrus Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 En kompis som har en Powerbook med fryyyktelig ustabilt nett. Jeg sitter 20 cm unna og har fjellstødig nett på min Acer, mens hans maskin driver å kobler fra nettet. Plutselig kan det være fullt signal for så plutselig å falle helt ut. Noen forslag til hva det kan være som gjør det? Jeg har ca null erfaring med Mac, så vet ikke hvordan det er med drivere og sånt noe. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvilken router? Ikke tilfeldigvis en D-link? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Hmm aner ikke, den står inne hos husverten. Skal spørre han hva slags ruter det er, men hva er greia om det tilfeldigvis er en D-Link da? Er komboen Mac/D-link et kjent problem? Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hva kryptering kjører ruteren? Implementeringen av WEP var aldri helt standard og jeg husker selv at jeg hadde problemer for noen år siden med enkelte rutere og WEP i OSX. WPA/WPA2 har jeg aldri hatt problemer med. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Er WPA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå