Hveding Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hei. Jeg venter på Sniper Elite v2, Hitman Absolution, Ghost recon future soldier og max payne 3.. Så lurer jeg på om jeg klarer kjøre disse spillene med nevnt hardware nedenfør. Prosessor: AMD phenom ii x4 965 black edition 3400 MHz. Hovedkort: asus m4a78-em Ram: Corsair DDR2 4GB(vet ikke mer om denne) Skjermkort: Geforce gtx 560 Ti Hard-Disk: Skal oppgradere til SSD 128GB https://prisguiden.no/produkt/samsung-ssd-830-series-128gb-151500 Mvh Patrick Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 går sikkert helt fint =) når de tester cpu-er mot spill må de ofte skru av veldig mye effekter og sette ned oppløsning mye før cpu blir betydelig flaskehals mot skjermkortet. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det vil nok gå helt fint. Akkurat hvor fint det vil gå er ikke lett å si, men du skal lett kunne skru det godt opp før du når noen problemer i de aller fleste spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå