Howard Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Grantsdale-detaljer klare Detaljer rundt Intels Grantsdale-GV og Grantsdale-GL brikkesett skal nå være klare. Dette er brikkesett som støtter både Pentium 4, "Prescott" og "Tejas". Les saken her. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Egentlig tragisk at Intel ikke har støtte for Prescott på sine nåværende brikkesett, siden levetiden på Prescott antagelig vil bli liten (halvt år). ?? Begynner å ane en liten flopp med hele "Prescott" kjernen her, men hvis ikke Athlon 64 skal masseproduserer før starten av 2004, blir vel kanskje ikke dette noe stort problem? (Er jeg helt på jordet med Prescott lanseringer??) Uansett ser det ut til å bli en rolig høst... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Tipper de likevel ikke støtter Tejas når den kommer ut.. heahae Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Intel "løy" før (Prescott støtte på p875 kort), og det var tungt å svelge for mange... Hvis det samme skjer igjen (at de hk'ene etterhvert kun vil støtte Prescott, og ikke etterkommeren Tejas), må Intel gå og legge seg for min del.. (da boikotter jeg Intel personlig i minst 3 år)... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 dem driver å styrer.. det er vel bare tiden som kan vise hvor det ender.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ganske, ganske off topic men jeg må bare si det: Hver gang jeg hører navnet Grantsdale så tenker jeg på pinnsvinet i Monty Python. "Dinsdale, Dinsdale" Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 går vel utifra at samtlige bevisste forbrukere boikotter ihvertfall dette chipsettet om ikke flere? Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 går vel utifra at samtlige bevisste forbrukere boikotter ihvertfall dette chipsettet om ikke flere? Haha, nei. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 går vel utifra at samtlige bevisste forbrukere boikotter ihvertfall dette chipsettet om ikke flere? Og du anngriper andre for å vere intel fan, hva er så du. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Tror nok Grantsdale blir ett poulært brikkesett, siden det vil støtte socket T, men jeg setter ett "?" ved de lanseringene som støtter Prescott på Socket 478. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 går vel utifra at samtlige bevisste forbrukere boikotter ihvertfall dette chipsettet om ikke flere? Og du anngriper andre for å vere intel fan, hva er så du. spørsmålet er på hvilket grunnlag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå