Gå til innhold

[Løst] Hvor får man tak i manifestet til Anders Bering Breivik?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg poster i riktig emne men...

Som jeg regner at alle av dere vet så har Anders Breivik skrevet ett manifest som han vist nok skal ha lagt ut på nettet om jeg ikke tar helt feil her nå... Jeg er veldig opptatt av å leste manifestet hans og jeg lurer på hvor på nettet det ligger ute? Er det noen som vet hvor det ligger??

-Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg velger å kalle det copy/paste av dårlig materiale, pluss noe selvskrevet svada i redbull+steroide rus.

Absolutt ikke uenig overhode. Men det er intressant å se hvordan lokoloko så selektivt velger "historien" for å tekke sine egne meninger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Moro? :hmm:

Greit nok at du anbefaler det, men kan du fortelle litt om hva du fikk ut av å lese det?

Han mener sikkert det er gøyt å lese det fordi han synes det er godt å vite at det han leser er så sykt og at han selv er mye mye bedre en Breivik og han blir glad av å tenke at han ikke er sånn. Slik tenker jeg såfall når jeg ser kokko folk. Jeg er glad jeg ikke er sånn :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Jeg var en av de som fikk manifestet tilsendt av den fæle mannen selv. Dette var da han sendte til flere tusen adresser.

Har aldri lest den, og der har jeg ikke planer om heller :)

Ok. Takk for ditt verdifulle bidrag i min søken etter å faktisk få tak i manifestet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ok. Takk for ditt verdifulle bidrag i min søken etter å faktisk få tak i manifestet.

Jeg tenkte at det var nokså relevant i forhold til emnet her, så det var nok derfor jeg dro det fram.

Angående manifestet ditt, trodde jeg at du hadde fått det lenket til deg over her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...