BirgerCaC Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg vet ikke om jeg poster i riktig emne men... Som jeg regner at alle av dere vet så har Anders Breivik skrevet ett manifest som han vist nok skal ha lagt ut på nettet om jeg ikke tar helt feil her nå... Jeg er veldig opptatt av å leste manifestet hans og jeg lurer på hvor på nettet det ligger ute? Er det noen som vet hvor det ligger?? -Takker for svar! Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Alle bør ha en kopi av dette. Mye bra lesestoff der å gå i gjennom før leggetid med laptoppen. Det er alltid noe nytt og overraskende å lese. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvem vil lese det tullet der? 6 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Alle bør ha en kopi av dette. Mye bra lesestoff der å gå i gjennom før leggetid med laptoppen. Det er alltid noe nytt og overraskende å lese. Jeg velger å kalle det copy/paste av dårlig materiale, pluss noe selvskrevet svada i redbull+steroide rus. 6 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Liggen var ganske intressang å lese, leste den på den tiden saken var aktuell. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg velger å kalle det copy/paste av dårlig materiale, pluss noe selvskrevet svada i redbull+steroide rus. Absolutt ikke uenig overhode. Men det er intressant å se hvordan lokoloko så selektivt velger "historien" for å tekke sine egne meninger. 3 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Har ikke hatt så mye tid til og lese det ennå selv.... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Det er morro å sette seg inn i ideologien til breivik ja! Anbefaler at dere leser dette! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Moro? Greit nok at du anbefaler det, men kan du fortelle litt om hva du fikk ut av å lese det? 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det viser jo tydelig at fyren er syk... Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Moro? Greit nok at du anbefaler det, men kan du fortelle litt om hva du fikk ut av å lese det? Han mener sikkert det er gøyt å lese det fordi han synes det er godt å vite at det han leser er så sykt og at han selv er mye mye bedre en Breivik og han blir glad av å tenke at han ikke er sånn. Slik tenker jeg såfall når jeg ser kokko folk. Jeg er glad jeg ikke er sånn 2 Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Manifest Det er tre bøker satt sammen til en 1500 siders bok (et kompendium) av den fengslede skribenten og massemorderen Breivik. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Moro? Greit nok at du anbefaler det, men kan du fortelle litt om hva du fikk ut av å lese det? Jeg fikk nok ikke noe særlig ut av det, men det er interessant å se hvordan en slik gal mann tenker. 1 Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Noen som har en link? Den i tråden er død. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg var en av de som fikk manifestet tilsendt av den fæle mannen selv. Dette var da han sendte til flere tusen adresser. Har aldri lest den, og der har jeg ikke planer om heller Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg var en av de som fikk manifestet tilsendt av den fæle mannen selv. Dette var da han sendte til flere tusen adresser. Har aldri lest den, og der har jeg ikke planer om heller Ok. Takk for ditt verdifulle bidrag i min søken etter å faktisk få tak i manifestet. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Ok. Takk for ditt verdifulle bidrag i min søken etter å faktisk få tak i manifestet. Jeg tenkte at det var nokså relevant i forhold til emnet her, så det var nok derfor jeg dro det fram. Angående manifestet ditt, trodde jeg at du hadde fått det lenket til deg over her. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Mye "falske" manifester ute og går. Jeg var smart nok til å laste den ned to dager etter 22/7, så jeg tipper det er den korrekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå