Gå til innhold

Kamptråd: Manchester City - Tottenham Hotspur (22.01.12)


Snurreleif

  

8 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

    • Manchester City
      6
    • Ingen, det blir uavgjort
      1
    • Tottenham Hotspur
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle selvfølgelig ikke hatt rødt. Alle som har vært i ubalanse vet at lemmene fort begynner å løpe løpsk. Jeez! For en gjeng sutrete småbarn dere er. Ser sånn ca. ingen Tottenhamsupportere som klager over det. "Merkelig". :roll:

 

Vil også påpeke at Parker ikke ligger på bakken før etter Balotelli har ryggen til, så han kunne umulig vite i løpet av et halvt sekund at en spiller ville ligge på bakken, og det er baksiden av leggen til Mario som treffer Parker, ikke knotter.

 

Jeg er dog stolt over at laget vårt reiser seg mot City på bortebane, og jeg har helt klart trua på at vi skal klare topp 3.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle selvfølgelig ikke hatt rødt. Alle som har vært i ubalanse vet at lemmene fort begynner å løpe løpsk. Jeez! For en gjeng sutrete småbarn dere er. Ser sånn ca. ingen Tottenhamsupportere som klager over det. "Merkelig". :roll:

 

Jeg har hørt at det er veldig vanlig å sparke bakover med ene foten når man er i ubalanse og faller forover.

Lenke til kommentar

Skulle selvfølgelig ikke hatt rødt. Alle som har vært i ubalanse vet at lemmene fort begynner å løpe løpsk. Jeez! For en gjeng sutrete småbarn dere er. Ser sånn ca. ingen Tottenhamsupportere som klager over det. "Merkelig". :roll:

 

Jeg har hørt at det er veldig vanlig å sparke bakover med ene foten når man er i ubalanse og faller forover.

 

Fyren er jo i en rotasjon, og faller ikke forover før han snubler i Parker ETTER at Parker har fått leggen hans i ansiktet.

Endret av Snurreleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...