protoneedhelp Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 jeg har en sony ericsson arc s, og jeg synes at sms jeg sskriver er ikke lange før den blir sms 2. hvordan får jeg utvidet det slik at jeg kan skrive lengre sms uten å sende 2 smser.. takk på forhånd Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Går ikke an såvidt jeg vet. Ellers ville vel alle gjort dette for å spare penger Er vel noe med datamengden som er mulig å sende på en sms, altså antall tegn. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 jeg har en sony ericsson arc s, og jeg synes at sms jeg sskriver er ikke lange før den blir sms 2. hvordan får jeg utvidet det slik at jeg kan skrive lengre sms uten å sende 2 smser.. takk på forhånd SMS kan ikke inneholde flere tegn, og må derfor deles opp i flere meldinger når de sendes. Den eneste måten å komme rundt dette på er å sende meldingen som noen annet enn SMS, f.eks. e-post. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 jeg har en sony ericsson arc s, og jeg synes at sms jeg sskriver er ikke lange før den blir sms 2. hvordan får jeg utvidet det slik at jeg kan skrive lengre sms uten å sende 2 smser.. takk på forhånd Er desverre umulig, Det har noe med hvor mange bit et tegn bruker og sms protokollen. Så lenge du bruker 1-9 og a-z så får du 160 tegn og boltre deg på, med engang du bruker æøå og litt andre eksotiske tegn får du færre tegn å bruke siden hvert tegn bruker mer plass. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 MMS kan vell holde 1000 bokstaver. Kan prøve det istedet da. Lenke til kommentar
jic Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hvis motparten har smartphone også så kan du benytte whatsapp eller chaton app. Det krever data trafikk men det er så småmmengde at du ikke vil merke noe om du ikke har dataplan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå