Sealine Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har satt opp et system, og har bestemt meg for alt utenom kabinett, og (kanskje) ram. Vel her er opsettet. Abit Nf7-s 2.0 AMD Athlon xp2500+ TwinMOS pc3200 m/winbond (bytte til Geil Golden dragon pc3200?!?) Sapphire Radeon 9500 PRO WDC 120 GB se S-ATA 7200rpm 8mb cache Thermaltake Volcano 11 Thermaltake Viftestyring Sony CD-Brenner Sony DVD-Rom så var det bare kabinettet som manglet... Jeg har tenkt til og putte inn så mange av disse: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...=A1530&toc=5830 som kabinettet jeg går for har plass til. gjerne minst 2, noen som har forslag til kabinett? vil ha billig. og lurer også på om 300w holder, hva tror dere? Og burde jeg bytte til Geil? har tittet en del på dette: http://www.absoluttdata.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=289 så håper på litt hjelp. siste spørsmål: Viftestyringen jeg har valgt, den funker på Thermaltake Volcano kjøleren, right? Mvh petter. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 ville nok gått for litt mere watt på psu slik at alt får nok strøm. om du skal ha plass til mange vifter vil jeg anbefale chieftec dragon kabinetter.. de har plass til mange og har god plass inni... og ja, du burde bytte til geil ram. vil nok tro de yter en del bedre... lykke til da.. :smile: Lenke til kommentar
UAM Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hadde gått for Sunbeam sin viftestyring. Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Kabinett: Kjem med 5 80*80 vifter http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...TNR=CSA6000CSAW det er 1 vifte styring i front, vil du ha fleire kan du f.eks kjøpe: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=V2000PLUS Korleis er det med budsjettet? Skjermkort: Har du råd til eit Radeon 9700pro istaden? Skjermkort er det som først "går ut på dato", så kjøp så dyrt du klarer, så holder det lengre... Du bør vell ha ein 360W psu på det oppsettet. Kvalitet er dyrt... (nei eg har ikkje råd til det, men har lyst på det ) Edit: Anbefaler å kjøpe to ram brikker, for hovedkortet ditt støtter dual RAM... Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Regner med at Thermaltake sin viftestyring fungerer på cpu-kjøleren ettersom de er av samme merke.. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 takk til alle...jeg har aleredet kjøpt radeon 9500 PRO skjønner dere...OG jeg glemte kanskje og nevne at jeg vil ha billig kabinett? dvs enten chieftec eller annet billig (inkludert psu) men jeg vil etterhvert kjøpte meg et thermaltake kabinett er veldig fan av thermaltake. Men lønner det seg og kjøpe de sorte chieftec'ene eller de sølvfargede eller blåe (som koster litt mer, og tydligvis har en mere vifteplass i dør eller noe?) takker for alle svar. Mvh Petter Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 og foresten!!! MÅ man ha kjølepasta? er det veeeeldig viktig, eller går det helt fint uten? Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Ja Chiftec blå og sølv kjem med fleire vifter. (trur det er bare ein extra. Den i døren.. ) Ja Thermaltake eie Det er allerede kjølepasta under Cpu-kjøleren. (Mest sannsynlig ein beskyttelses tape under som beskytter pastaen, den må du huske å ta av ) Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 takk, så og kjøpe mere kjøle pasta er helt unødvendig? Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det er allerede kjølepasta under Cpu-kjøleren.(Mest sannsynlig ein beskyttelses tape under som beskytter pastaen, den må du huske å ta av ) Ja det er det eg prøver å sei. Eg har sjøl skrapt av orginal kjølepastaen og skal ha på eigen, men det er unødvendig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå