anonymus94 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hei. Jeg har prøvd meg på online backuptjenesten crashplan. Jeg driver nå med prøve versjonen som varer i 30 dager... Men når jeg skal prøve å ta online backup så står den bare på synkronisering. Den har stått sånn i flere timer. Det som gjorde det var at jeg fjernet en mappe (nedlastninger) fra å bli lastet opp på backuptjenesten og så trykket fortsett opplasting, men siden det så har den vært helt uttafor. Noen som har opplevd det samme? evt tips hvordan å fikse det eller bedre backup tjenester til ca samme prisklasse? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Nei her skjedde det lite -.- Lenke til kommentar
sk0yern Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei. Jeg har prøvd meg på online backuptjenesten crashplan. Jeg driver nå med prøve versjonen som varer i 30 dager... Men når jeg skal prøve å ta online backup så står den bare på synkronisering. Den har stått sånn i flere timer. Det som gjorde det var at jeg fjernet en mappe (nedlastninger) fra å bli lastet opp på backuptjenesten og så trykket fortsett opplasting, men siden det så har den vært helt uttafor. Noen som har opplevd det samme? evt tips hvordan å fikse det eller bedre backup tjenester til ca samme prisklasse? Har du testet å starte fra "scratch"? Hva står det i loggen? Har akkurat kjøpt 3 år fra crashplan, og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Okey, jeg har nå laget en ny bruker som er koblet opp mot problem maskinen (macen) og den stasjonære pcen. Det kommer fortsatt/står fortsatt på macen at den prøver å koble seg opp mot "serverne" og at ingenting liksom skjer. men hvis jeg starter backup av macen gjennom programmet på den stasjonære så står det der at den tar backup... macen sier fortsatt det samme :/ Så vet da fuglane hva som er gærent -.- men det er ihvertfall macen/programvaren til macen som det er noe gærent med... Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 okey, nå vet jeg ikke hvorfor, men nå virker det på macen også :DD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå