Articzz Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 hei. jeg lastet ned age of conan her om dagen og instalerte og alt gjikk feil fritt. men så skulle eg logge in men eg hadde glemt passordet... så jeg byttet til ett som jeg kan. no stress there men jeg får ikke logget inn på spillet selv om att jeg vet eg skriver riktig passord og brukernavn hvordan kan eg løse dette Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ved å skrive riktig brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 eg gjer det er 100 prosent sikker og jeg vet det fordi det funker på nettsida dems så ingenting galt der. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Bytt passord og prøv på nytt? Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 funka ikkje Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Gå inn på konto sidene dine, det er forskjellige passord på kontoen og spillet. Du kan velge eget passord på både forum, konto og i selve spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå