Stian838 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Prøvde meg litt på ubuntu og begynte å bli lei av å skriva inn passord overalt. Fjerna passordet, og nå kan eg så vidt gjera noko. Det kommer autentiseringsfeil viss eg skriver eit passord eller ikkje. Prøver å endre passordet ved hjelp av http://psychocats.net/ubuntu/resetpassword denne nettsida. Kommer til "Angi nytt UNIX-passord:" skriver inn passordet mitt. Gjer det same på bekreftinga, trykker enter og det kommer: passwd: Manipulasjonsfeil for autentuseringskode passwd: passorddet er uendret Kossen skal eg skifte passordet? Lenke til kommentar
Stian838 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Prøver å resete med denne videoen: Lenke til kommentar
Stian838 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Nei, får det ikkje til med den videoen heller. Finner ingen "about me" eller om meg bare brukerkontoer. Hjelp å få? Lenke til kommentar
Stian838 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Fekk det til ved å skrive passwd i terminal, og ta blank i gjeldende passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå