larax Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hei. Jeg er ute etter et trådløst gamer headsett med ekte 5.1 eller 7.1. Er det noen som har noen erfaringer? Skal brukes på PS3. Pris opptil 3000,- men gjør ingenting om det er rimeligere. Lenke til kommentar
skjerve94 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 her har du det beste wireless headsette under 1000-lapppen http://www.dinside.no/859156/test-logitech-wireless-gaming-headset-g930 har det med wire(altså g35) og det er helt sykt 7.1 headsette Lenke til kommentar
larax Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Takk for tipset skerve94. Skal sjekke det ut nærmere. Lurer bare på om det blir ekte surround da det ikke ser ut til å ha flere elementer i klokka. Noen som vet? Ellers så var jo testen du linket til veldig overbevisende..... En annen ting. Jeg er helt grønn på headsett til gaming, men er det settet du linket til kompatibelt med PS3? Står kun PC på komplett sine sider. Endret 23. januar 2012 av larax Lenke til kommentar
larax Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Takk for tipset skerve94. Skal sjekke det ut nærmere. Lurer bare på om det blir ekte surround da det ikke ser ut til å ha flere elementer i klokka. Noen som vet? Ellers så var jo testen du linket til veldig overbevisende..... En annen ting. Jeg er helt grønn på headsett til gaming, men er det settet du linket til kompatibelt med PS3? Står kun PC på komplett sine sider. Ser at det settet o ver kun er til PC. (Jeg ringte dem og spurte.) Har noen vært borte i dette..? http://uk.store.creative.com/sound-blaster/sound-blaster-recon3d-omega-wireless/1-20880.aspx Komplett selger det for 1550.- Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 hvis du har penger nok, så anbefaler jeg deg å gå for mw3 headsettet fra turtle beach, eller Astro a40 det sistenevnte brukes av de beste konsollgamerne i verden Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Helt enig. jeg har delta utgaven til tb mw3. sinnsykt headsett hvis du har penger nok, så anbefaler jeg deg å gå for mw3 headsettet fra turtle beach, eller Astro a40 det sistenevnte brukes av de beste konsollgamerne i verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå