MariusJS Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er det noen stor/særlig forskjell på disse? Sammenligning Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Har hørt at det er bedre kjøling på MSI sitt (?) og det er også litt høyere clock på Asus sitt. 900mhz mens MSI har 880... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 det er også litt høyere clock på Asus sitt. 900mhz mens MSI har 880... Har dette noe særlig å si? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Generelt sett holder MSI-kort med Twin Frozr II/OC kjøler lavere temperatur enn andre kort, men akkurat dette Asus-kortet har visstnok også en bra kjøler så det kan vel bli det samme hvilket du velger. Begge merkene er kjent for å holde solid kvalitet, jeg ville valgt det rimeligste i dette tilfellet. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Generelt sett holder MSI-kort med Twin Frozr II/OC kjøler lavere temperatur enn andre kort, men akkurat dette Asus-kortet har visstnok også en bra kjøler så det kan vel bli det samme hvilket du velger. Begge merkene er kjent for å holde solid kvalitet, jeg ville valgt det rimeligste i dette tilfellet. Legger til at jeg har Asus kortet du linket til @TS, det kjører BF3 smooth på high og kjører BF3 på ultra dog må den jobbe hardere og du opplever fps drops innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå