Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med kringkasting på Ustream

Anbefalte innlegg

Hei! Eg kjøpte den største pakke til Ustream Producer, den som heiter, Ustream Producer Studio. Har et stort problem. Og det er når eg trykker på BROADCAST-knappen, kjem det fram følgjande feilmelding i et pop-up vindu: Cannot connect to the RMTP/Flash server at the giver IP address. Verify the server is reachable at the given address.[-4018]

The output is :rmtp://flash72.ustream.tv/ustreamVideo/10156884Stream:broadcaster/live/724

For, det som skjer kort og greitt er at, eg kjem meg ikkje LIVE...Hadde litt problem med samme programmet med det samme eg hadde installert det på min stasjonære PC ( Windows 7, 64-bits) men eg kom innpå etter at eg hadde prøvd å trykke på den knappen et par-tre gongar...Når det skal være sagt, så testa eg samme programmet, i gratis-versjon på min Laptop, ein Windows Vista 64-bits. Og der kom eg LIVE med ein gong...Så, det verkar som om dette kan være et Windows 7-problem, eller? Skal prøve å installere det på min andre stasjonære PC i morgen, og sjekke det der også...Er det andre ting som er nødvendigt å installere, for å få dette til å fungere? Installerte Adobe Flash Media Live Encoder før i kveld, men veit eigentleg ikkje kva funksjon den har, og om ein treng den, med tanke på Producer'en...Håper det er nokon her ute som kan hjelpe meg med dette, då eg betalte nesten 3000 kroner for dette programmet....post-198675-0-89844400-1327198198_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant dette på et forum, kan være en løsning:

I tried installing the Ustream Producer software. My camera feed shows up just fine in the window of that program, but when I click the Broadcast button, I get an error message that says "Cannot connect to the RTMP/Flash server at given IP address. Verify the server is reachable at the given address. [-4018]"

EDIT : Ignore this post. I didn't figure out what was wrong, but after rebooting AGAIN and just using the Ustream Producer software without first trying to broadcast from my browser, everything started working fine.:shrug:

Lenke til kommentar

Dessverre,Jan, har prøvd dette også, opptil fleire gongar, men samme meldinga kjem fram. Som eg skreiv i første post, programmet funkar som juling i både min andre stasjonære PC som kjører Vista 64-bits, samt laptoppen som har samme OS...So, det kan vera ein Windows 7 bug...Eg veit ikkje....Har prøvd å lesa meg fram til dette i andre Ustream forum, og sendt Support Ticket til dei, men reknar med at dei har ikkje åpe i helgene....So, alternativet er at eg evt. koblar opp den andre stasjonære PC'en, men dog med ein annan mixar(huff...ekstra arbeid...), og koble opp....Så får me sjå kva som skjer...

Lenke til kommentar

Ok, sjekka det, ved å gå i Kontrollpanel>System og sikkerhet>Windows Brannmur>Slipp gjennom et program i Windows Brannmur

Sørga for at Ustream Producer Application var amerka. Gjekk innatt i Ustream Producer Studio, men samme feilen gjentok seg....

Har du en brannmur på pc-en med Windows 7? Husk i så fall å legge den til i Tillatt-lista :)

Ok, sjekka det, ved å gå i Kontrollpanel>System og sikkerhet>Windows Brannmur>Slipp gjennom et program i Windows Brannmur

Sørga for at Ustream Producer Application var amerka. Gjekk innatt i Ustream Producer Studio, men samme feilen gjentok seg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...