Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Smerte i venstre side på magen

Anbefalte innlegg

Heisann

Hadde sex med kjæresten som kom inni meg dagen før jeg startet på p-piller igjen, glemte meg siden jeg ikke blødde noe mer. Det var en uke siden. Dagen etter tok jeg p-pillen min som vanlig.

Har nå veldig vondt til venstre, litt opp i forhold til navelen. Har vært slik i 2 dager nå. Kan dette bety at jeg er gravid utenfor kjede eller livmoren som fester seg eller noe?

Søkte på nettet, men er ikke helt sikker på alle disse 'kvinnesidene' - virker som om alle konkluderer med at alt peker til gravitet.

Er liv redd for leger og andre i hvit dress!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Magesmerter er ikke uvanlige. Dette er sansyneligvis bare luft, eller noe du har spist som magen ikke likte.

Eneste du egentlig kan gjøre er å ta en test om en uke eller to til, slik at du forhåpentligvis kan roe deg helt ned.

Dersom du til slutt skulle ende opp med å ønske abort, så er det tross alt lettere jo tidligere i graviditeten du gjør det.

Lykke til uansett :)

Lenke til kommentar

Det er ikke vanlig, men det er heller ikke uvanlig.

Magesmerter er noe som er veldig diffust. Så lenge hun ikke har andre symptomer som feber eller oppkast, er det ingen grunn til å overreagere.

Uansett, hvis smertene er ille og vedvarer, så må du jo oppsøke lege. Er du mindreårig kan du oppsøke lege anonymt og gratis.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...