FrihetensRegn Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Har lyst å deaktivere de svært så irriterende "thumbnail" vinduene som dukker opp når du beveger musen over tabs på oppgavelinjen. Har brukt denne løsningen, men den er på engelsk, så det funker ikke på min norske versjon. Så hva skal jeg søke på istedenfor GPEdit.msc? Endret 21. januar 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Les det som står etter "Alternatively, it’s also possible to manually set or configure the registry key to disable Taskbar thumbnails function." Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Skal se om det går, hvis ikke vil jeg gjerne ha den første hvis noen vet :-) Edit: RegEdit metoden funket ikke. Endret 21. januar 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) På hvilken måte funket den ikke? Endret 22. januar 2012 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Ahh. I dokumentasjonen for innstillingen så står det at dette gjelder kun Windows Vista. For å deaktivere preview i Win7 så må du deaktivere Aero. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Ja fulgte en link i kommentarene på siden og lastet ned dette programmet. Funket bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå