Nautica Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Hei Er begrenset til 5 eller 6 linjer før jeg ikke kan skrive mere kommentarer direkte i BK-posten, skal jeg skrive mer så må jeg åpne bildet/tråden i spesifikke forumstråd. Kanskje det skal være en begrensing på kommentarer, eller ? Og når jeg først er her å klager Kunne det vært mulig og lagt til en mulighet til i nedtrykt-fanen "vis", jeg skulle likt og kunne se bilder utifra "siste kommentert først" nå kan jeg organisere BK etter "mest kommentert først" etc., men skulle likt og se utifra sist kommentert. Endret 21. januar 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Terje Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Du mener kommentarfeltet under bildet nå ja? Jeg får ikke til å reprodusere problemet... Er det noen andre som opplever det samme? Gir det samme utslag i forskjellige nettlesere hvis du har det å teste med? Angående "Siste kommenterte først" i "Vis"-fanen så er dette en interessant ide. Jeg skal pønske litt på det Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Jeg tok en printscreen så problemet blir mer forståelsefull En annen ting som jeg la merke til nå, har egentelig aldri sett dette før. Hvis du ser på bildet ser du at "forrige/neste bilde" følger med nedover på siden, altså hurtigpilene står ikke stille ved bildet, men føler med nedover på skjermen. Endret 22. januar 2012 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Du kan vel legge inn mer tekst, men tekstboksen mangler en scrollbar, så du ser ikke hva som havner nederst i teksten? Det at forrige/neste pilene følger med når du blar nedover siden, tror jeg er med hensikt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hos meg så åpner feltet seg ettersom jeg skriver. Mistet dog første linje, men kan legge musa inni og rulle det frem igjen. Skjermbildet viser når jeg har gjort det. (opera) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Samme feilen hos meg. Men ved å trykke "enter" noen ganger så jeg får mange linjer nedover så hopper det enten opp scroll bar eller så får jeg større felt som jeg kan skrive komentar i. Litt forskjellig. Teksten blir borte, men etter 10-15 trykk på "enter" så får jeg dobbelt så stor tekstboks. Irriterende å måtte gjøre det men det funker. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Enter fungerer gitt, men tullete måte å gjøre det på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg