Bozzeye Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Se vedlegg. Hva er deres synspunkt om slike annonser? Jeg mener det er misbruk og feilinformasjon, og bør derfor ikke vises. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hva mener du er feilinformasjon her? (Spør som bruker, ikke moderator/representant for nettverket) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Annonsen sier at «PC-spillet er testet på modellen Frag Fighter Diablo 666 fra PCStyling.no». Nå er det jo en liten sjanse for at dette faktisk er tilfellet, men jeg tviler. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Annonsen sier at «PC-spillet er testet på modellen Frag Fighter Diablo 666 fra PCStyling.no». Nå er det jo en liten sjanse for at dette faktisk er tilfellet, men jeg tviler. PCStyling.no har hjulpet redaksjonen i Gamer.no med to spillmaskiner. Denne annonsen vises derfor hver gang et PC-spill blir anmeldt på en av disse maskinene. I praksis betyr det for øyeblikket at den vises hver gang Joachim eller Lasse anmelder et PC-spill. Håper dette er oppklarende. 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg innser at jeg var for rask på avtrekkeren og takker for oppklarende tilbakemelding. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hadde jo framleis vore kjekt å få sjå kva for innmat anmeldarmaskinen har, utan å måtte følgje ei annonse til ei anna side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå