asdfasd Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Har sett på to skjermer, en 19" lcd med 25ms responstid, den andre er en 17" med 16ms responstid. 19"'eren er hennholdsvis også billigere enn 17"'eren. Har selføgelig mst lyst på 19"'eren men lurer på om 25ms er nok til å spille FPS spill, se på filmer, lage flash animasjoner osv. uten hindringer? Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Man får vanligvis hva man betaler for. Alt jeg har å si. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Ta tallene med en klype salt, jeg har hatt flere skjermer som skulle være "25ms" men det har vært store forkjeller på dem likevel (med hensyn på 'ghosting'). Skjermen jeg bruker idag, 25ms er etter min mening helt grei til spill. Den ghoster litt i spill som CS, litt mindre i quake (mindre grått som er dens svakhet) og er helt nydelig i BF1942, War3 og slike spill jeg faktisk spiller. Film, flash, surfing, scrolling er helt upåklagelig. NB, igjen dette varierer jo fra skjerm til skjerm med som tommelfinger regel så kan du vente mer fra en 16ms skjerm, men gjerne se gjerne på prisen. en Samsung til 7k er sikkert bedre enn en Fujitsu til 4500kr. Som med alt annet, stort sett får man det man betaler for! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 25 ms funker helt sikkert knall, det er bare en av flere ting som må taes i betraktning om en bra skjerm,,,ghosting som nevnt tideligere er også en veldig viktig faktior..... (fokl henger seg så veldig opp i ms oppdatering selv om øynene har en mye dårlige oppfattningstid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå