Aizen Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Noen som vet om det kommer opp xbox layout når man spiller det med xbox controlleren? altså "press X" osv og ikke "press SPACE" Har ikke bestemt meg om jeg skal ha det på xbox eller pc enda ser dere:P Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ja, det gjør det. Det er en konsollport av dimensjoner. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Ja, det gjør det. Det er en konsollport av dimensjoner. konge! hater når det ikke er tilpasset gamepads:S sånt "press F" når du bruker en xbox kontroller:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ja, det gjør det. Det er en konsollport av dimensjoner. Bah, er det en konsollport? Og jeg som hadde håpet at det var omvendt, RPG-er gjør seg ikke uten tastatur / mus. : < Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Konsollport uten likestykke! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Meh skjønner ikke hva folk snakker om, fikk spillet i går og syns at det funker ganske awesome til pc! Elsker gameplayet! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå