paithlezz Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Måtte sende inn sennheiser hd555 pga sprekker i rammen, og fikk nettopp pengene tilbake fordi de ikke hadde samme hodetelefoner på lageret hos netshop. Noen som kan anbefale nye hodetelefoner til ca samme pris? Kan gå med på litt dyrere hvis det er verdt det. Bruker det til gaming, musikk og film. Kan godt anbefale headset hvis det er noe, men vil vel ikke finne noe "gaming" headset som også er bra til musikk, annet enn qpad sitt som er lagd av beyerdynamic. Kjøpte beyerdynamic dt770 pro som julegave til faren min, og er vel noe jeg også vurderer nå. Altså, trenger et headset/hodetelefoner som skal være bra til - Gaming (krystallklar lyd, høre detaljer, trenger ikke være lukket) - Musikk (rock, hiphop, dnb) - Film (ikke så nøye men regner med at hvis det er bra til gaming og musikk er det bra til film og) Har ekstern mikrofon hvis hodetelefoner er å anbefale, noe jeg sterkt regner med. Hvilke alternativer har jeg? Takker for svar Edit: Skal drives av stasjonær pc, laptop og mobiltelefon. Noe hd555 og dt770 pro 32 ohm gjorde helt fint. Endret 21. januar 2012 av paithlezz Lenke til kommentar
mariogrip Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 hei Førs har du ein J**** billig 30 kr Her Her er bra til 40 kr Eller J**** bra til 450 kr Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 hei Førs har du ein J**** billig 30 kr Her Her er bra til 40 kr Eller J**** bra til 450 kr Hehe, tøft:) Lenke til kommentar
mariogrip Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Men det tar 1 - 10 uker før du får den Men gratis frakt !! Helt fra Kina Kult ja!! Endret 21. januar 2012 av mariogrip Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 "ikke sant" Men det tar 1 - 10 uker før du får den Men gratis frakt !! Helt fra Kina Kjæmman heilt frå kina? =O Men troll et annet sted, pls:) Lenke til kommentar
mariogrip Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Bestiller du under 200kr til norge bryr ikke tollen seg, men mer en 200kr kan du bli stopper men det er 1 av 10 som må det eg har aldri blitt tatt! handler mye der men det er små summer det er snakk om! Se mer her Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Bestiller du under 200kr til norge bryr ikke tollen seg, men mer en 200kr kan du bli stopper men det er 1 av 10 som må det eg har aldri blitt tatt! handler mye der men det er små summer det er snakk om! Se mer her Ja vet hvordan det funker, har handlet fra utlandet før:) Men kvalitetsting liker jeg å handle i Norge, altså hodetelefoner som koster litt mer enn 30 kr, siden budsjettet mitt er på over tusen kr:) Endret 21. januar 2012 av paithlezz Lenke til kommentar
mariogrip Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Her er reine spille hodetelefonen Til 50 kr og den er under 200 kr det er det beste Men ca pris går det på? Skal finne di samme som eg har Dei kosta mye og er kvalitet ut og inn Endret 21. januar 2012 av mariogrip Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Her er reine spille hodetelefonen Til 50 kr og den er under 200 kr det er det beste Men så er de inte d:PPpppPPppp Lenke til kommentar
mariogrip Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hva med desse Har like dei er kvalitet ut og inn Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Ville gått for Beyerdynamic D770. De er overlegne på lyd! Tror ikke du vil finne så mye bedre i den prisklassen 1 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Hva med desse Har like dei er kvalitet ut og inn De får man lite for pengene for, men dårlige er de ikke. Får vente å se hva andre har å komme med:) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Ville ikke gått for noe som har tittelnavnet "gaming" i seg. Etter mine erfaringer er dette overpriset skvip. Beyerdynamic eller Sennheiser kan jeg absolutt anbefale. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Ville ikke gått for noe som har tittelnavnet "gaming" i seg. Etter mine erfaringer er dette overpriset skvip. Beyerdynamic eller Sennheiser kan jeg absolutt anbefale. Ok, som jeg trodde, ikke så mye nytt på lydfronten som på hardware fronten:D Sennheiser hd598 er vel ikke verdt det over dt770 pro? Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Ser at komplett enda har tilbud på 32 ohm versjonen, da er det bare å bestille? Hvis noen har andre forslag kom med dem fort isåfall:D Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Audio-Technica ATH-AD700 går for å være de beste hodetelefonene for spilling (soundstage) i sin prisklasse. http://www.amazon.co.uk/Audio-Technica-ATH-AD700-Headphones-ear-cup/dp/B000CMS0XU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1327534464&sr=8-1 For en test av hodetelefoner til gaming-bruk, sjekk: http://www.head-fi.org/t/534479/mad-lust-envy-aka-shin-czs-guide-to-headphone-gaming-particularly-with-dolby-headphone Regner med du skjønner at du må ignorere trollet i tråden Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Audio-Technica ATH-AD700 går for å være de beste hodetelefonene for spilling (soundstage) i sin prisklasse. http://www.amazon.co.uk/Audio-Technica-ATH-AD700-Headphones-ear-cup/dp/B000CMS0XU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1327534464&sr=8-1 For en test av hodetelefoner til gaming-bruk, sjekk: http://www.head-fi.org/t/534479/mad-lust-envy-aka-shin-czs-guide-to-headphone-gaming-particularly-with-dolby-headphone Regner med du skjønner at du må ignorere trollet i tråden Takk for svar, disse koster 1599 på cdon, noe dyrere enn dt770 pro. Jeg kjøpte dem ikke btw, var 3 min over midnatt så tilbudet hadde gått ut den dagen:( Men var bare snakk om 2-300kr, så får se hva jeg går for. edit: I følge testen var ad700 bedre for å høre detaljer i gaming, men dårlig bass. DT770 pro hadde ekstremt deilig bass, men kunne overdøve detaljene. Bass er viktig for meg når jeg hører på musikk. Har hørt flere steder at dt770 er veldig bra til gaming også, kanskje bare å stille ned på bass via lydkortet? Endret 27. januar 2012 av paithlezz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå