Tammaz Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Trenger sikkerlig kjøling til vga kortet mitt for overklokking. Noen tips? Tenkte på vannavkjøling. Prisklasse 2500-3500 kr Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Da setter du sammen f.eks det samme som jeg har gjort: AC vannblokk, CPU, "cuplex" AC vannblokk, GPU (GeForce4), "twinplex" (en annen hvis du har et annet kort) Hydor Seltz L20 II vannsirkulasjonspumpe AC radiator, "airplex EVO 240" AC vanntank, "aquatube", sølv Slangenippel, messing, 1/2"BSPx3/8"ID Slange, PVC "Tygon", 3/8"ID (10mm) Titan vifte, 127m³/time, 29 dB(A) (120mm) Slangeklemmer Kr 2761 Dette er satt sammen på microplex.no Jeg har det samme, fungere topp. Du kan gjerne velge Eheim istedet hvis du ikke er ute etter å spare penger. Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Har du klokket mye da? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har du klokket mye da? Se på signatur. Har ikke klokket så mye på skjermkortet, det som står i signatur er hva jeg klarte med standar kjøling. Fikk aldri testet VGA blokka på det kortet. Prosessoren er jeg ganske fornøyd med da jeg kan klokke høyt uten at det bråker. I tillegg er ikke prosessoren av det beste slaget heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå