Lappyo Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Heisann, har de siste dagene vært plaget av at musen min (Logitech G500) kobler seg ut og inn igjen. Det skjer kanskje hvert 10 min ved vanlig bruk og oftere ved gaming. Har prøvd det meste fra å skifte på power management for USB Root Hub'en, byttet til en annen USB port osv... Ingenting funket. Tenkte da kanskje det var noe galt med selve musen, og jeg regner med det er dette som er problemet. Hvis jeg tar tak i kabelen i enden der musen sitter å drar den litt rundt og rundt så hører jeg den USB koblings lyden man hører når man plugger inn ting. Tror dere dette er noe som dekkes av garanti eller går dette under skader som skjer ved lengre bruk og ikke dekkes? Logitech har jo ganske godt rykte på seg mtp kundeservice så kanskje det er håp? Takker på forhånd for alle svar. MVH Lappi. EDIT: Har IKKE kvittering på kjøpet, er ganske lenge siden jeg kjøpte den, rundt 12-15 måneder kanskje. Tror dere dette er et problem? Endret 21. januar 2012 av Lappyo Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hvis dette skjer uansett om du bruekr den på en helt annen maskin (slik at du er sikker på at det ikke er noe feil med maskinen) så vil jeg si at det sansnyligivs bør dekkes av garanti eller ihvertfall reklamasjonen - så lenge det ikke er åpenbare skader på kabelen eller pluggen altså. Garanti kan variere, men reklamasjonstiden er vel ihvertfall 2 år så da bør det gå greit. Kvittering er ikke noe problem så lenge du vet hvor du kjøpte varen. De har alt det på sine datasystemer. Du kan også (om nødvendig) finne ut detaljer om kjøpet ved å se over din egen bankkonto. Da får du nøyaktig tidspunkt og hvem du betalte til osv. så til og med om du ikke husker hvor du kjøpte varen fra så kan du finne det ut fra bankoversikten forsovidt. Hvis du har utelukket at feilen er i maskinen så gå frem med garanti eller reklamasjon ja (merk at de to er ikke samme tingen - garanti kan ha gått ut, men det vil ikke påvirke norsk reklamasjons som du har i følge kjøpsloven). -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå