Gå til innhold

Problemer med Skyrim på PS3

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har spilt Skyrim en del nå og det har oppstått flere problemer:

1. Jeg kan ikke kjøpe noe, begynner å snakke med NPCene og velger "what do you got for sale", men da blir bare skriften litt lysere og det skjer ikke noe mer. Jeg kan se rundt og avbryte, men ikke kjøpe eller selge noe. Dette problemet skjer også flere ganger når jeg er på oppdrag osv, at jeg ikke kan fullføre samtalen og ikke fortsette oppdraget/starte det.

2. Jeg kan ikke absorbere dragon souls. Først trodde jeg hadde "fult", men etter å ha brukt en soul kunne jeg fortsatt ikke absorbere.

Har søk litt rundt og funnet ut at flere har det samme problemet, men ingen har noe svar... hvis du vet noe om dette, eller har funnet en løsning, setter jeg veldig stor pris på det.

Har ikke veldig lyst til å starte på nytt etter utallige timer.... :(

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant enda et problem, kan ikke "lese" av shouts fra vegger heller.... begynner å bli så mange problemer at det er lite fristende å spille Skyrim i det hele tatt nå...

vet ikke om disse problemene også gjelder for PC og Xbox, men hvis det er noen som har disse problemene (helst på PS3) så setter jeg veldig stor pris på alle svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...