kjikvadrat Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Dette er rett og slett ei øving der kven som vil kan lasta ned eksponeringane for ei scene eg har teke, og redigere det "HDR style" slik som du plar gjera. Dette for å diskutera redigering, kva ein ynskjer å oppnå, hjelpa dei som lurer på noko og, ikkje minst, læra litt sjølv i tillegg. Eksponeringane her er JPEG filer, for å gjera det enklare for folk som ikkje har støtte for Canon sine råfiler - har vore borti folk med mac som har hatt problem. Trykk her! for nedlasting av filene. (det er kanskje 20 sekund eller noko ventetid for ikkje-medlem. ..) Dette er ei scene eg liker veldig godt. Med utsikt til heimbygda mi (innramma av tregreina). Lyset her er jo ganske likt som i førre øving - ideelt sett skulle me jo hatt forskjellige lyssituasjonar for å utfordra litt på redigeringa vår. Ja-ja, dersom andre har passande scener dei kunne delt her, er det berre å starta øvingar... Her følgjer min versjon. Eg har sjølvsagt brukt jpeg-filene. Eg lasta alle filene inn i photomatix, brukte følgjande innstillingar: Lasta inn i photoshop. Her gjorde eg justeringar på kontrast, fiksa litt på sjøen, litt på himmelen, fjerna eit litt plagsomt strå, maska inn meir detaljar frå éi av eksponeringane for å få litt meir detalj i himmelen. Håpar mange deltek Endret 21. januar 2012 av kjikvadrat 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Her kommer mine versjon... Det første er HDR som jeg har kjørt gjennom Photomatix. Men dette motivet kunne klart seg helt fint uten HDR. Derfor har jeg også laget en versjon hvor jeg bare har brukt en av eksponeringene dine, og så etterbehandlet det i PS 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Ja, eg serd du klarte det utan HDR-behandlinga - men, etter mi meining, vil særs mange scener sjå betre ut med den litt "HDR" utstrålinga. Alt vert så meir livlig! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Ja, eg serd du klarte det utan HDR-behandlinga - men, etter mi meining, vil særs mange scener sjå betre ut med den litt "HDR" utstrålinga. Alt vert så meir livlig! Det er selvsagt avhengig av hvilket uttrykk du er ute etter. Hvist du er ute etter å få det så naturtro som mulig kan det ofte være like greit å jobbe med bare en eksponering. Men skal du ha fram det typiske HDR uttrykket, så må du selvsagt bruke flere eksponeringer. Jeg bruker stort sett bare HDR i bilder med ekstremt sterke kontraster Lenke til kommentar
DrSnap Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Her er mitt forsøk http://bildr.no/view/1088285 Selvom det byr meg totalt i mot å sitte med små jpg filer til denne typen prosessering Endret 25. januar 2012 av DrSnap Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Akkurat her liker jeg foreløpig kjikvadrats bilde best, det er som du sier at noen motiver gjør seg med litt ekstra livlighet og dette er et slikt et. Liker hvordan du får frem bevegelsen/lyset i sjøen men svaner kanskje litt «trykk» i bydelen? Siden resten av bildet har fått den behandlingen så hadde det kanskje vært lurt å legge litt ekstra effekt nedi dalen slik at blikket søker seg dit også? Eller har du bevisst unngått det fordi det er et naturlig blikkfang uansett? Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Eg kunne nok godt hatt litt ekstra trykk i bygda, ja. Ho vert litt gøymd i låge kontrastar. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) V1 gjort i cs5 sin funksjon V2 i NIK HDR Uten særlig med justeringer i noen av de. Men som en nevner,en av eksponeringene hadde stått for seg selv;) Endret 28. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Ja, det vart to heilt forskjellige bilete! Det fyrste fekk ein litt teikneseriekvalitet, og det andre er ganske livlaust (etter mi meining). Og det burde ikkje vera eit mål i seg sjølv å kun bruka éi eksponering dersom det er mogleg. Etter mi meining, vil veldig mange bilete sjå betre ut etter litt tonemapping... men dette er jo mi eiga meining. Berre bilete seier ingen nokonting. Litt av poenget var å kunna utveksla meiningar, litt om kva ein synest passa til scena osb. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Ja, det vart to heilt forskjellige bilete! Det fyrste fekk ein litt teikneseriekvalitet, og det andre er ganske livlaust (etter mi meining). Og det burde ikkje vera eit mål i seg sjølv å kun bruka éi eksponering dersom det er mogleg. Etter mi meining, vil veldig mange bilete sjå betre ut etter litt tonemapping... men dette er jo mi eiga meining. Berre bilete seier ingen nokonting. Litt av poenget var å kunna utveksla meiningar, litt om kva ein synest passa til scena osb. Sier mye bra her.Grunnen til att jeg la ut to forskjellige bilder med to forskjellige HDR programmer/metoder er att da ser da hvor stor forskjell det er på disse programmene.Ikke gjort annet enn å sette sammen(merge) i de to nevnte.Så NIK bilde er nok litt langt unna sannheten om hva det programmet er godt for,da det som i Photomatix er ett hav av innstillinger..ja kanskje mer i NIK.La ikke ut noe med Photomatix,da det allerede var gjort.Men utgangspunktet med bildene dine var veldig bra Er dette med HDR noe du virkelig liker kan jeg tipse om en ren hdr site. http://hdrcreme.com Endret 28. januar 2012 av Jan Erik Engan 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Flott side, det skal eg sjekka ut! Veit ikkje om du har høyrd det før, men utfrå avataren din er du ein Jahn Teigen-kopi! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Flott side, det skal eg sjekka ut! Veit ikkje om du har høyrd det før, men utfrå avataren din er du ein Jahn Teigen-kopi! Hehe..nei den har jeg ikke hørt,men har hørt jeg lingnet på Elg,han som var vokalist i Dance With A Stranger for maaange år siden.Var en gateselger i Grimstad som sa det,og jeg dro på vet du..med jeg synger da mye bedre enn han..hehe.Skulle sett blikket på'n,men måtte jo si att det bare var tull og tøys da...ja kan opplyse om att jeg for 4 år siden fikk snill gutt sveis..du ser jeg liker meg bedre bak kamera enn foran,men kommer vel sikkert en oppdatering snart Og du finner meg også på hdrcreme;) Endret 28. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå