Gå til innhold

Støtte fra nav ved få arbeidstimer?

Anbefalte innlegg

Heihei

Jeg har et spørsmål:

Jeg jobber fortiden i en veldig liten stilling, jobber bare 2 dager i uken og er ringehjelp.

Jeg har bodd hjemme den siste tiden, men har nå fått meg en leilighet. Og innflytningsdatoen er bare uker unna. Jeg lurte på om jeg det er mulig å få støtte fra nav i den situasjonen? Til jeg finner meg en fulltidsjobb såklart.

Endret av bringmethehorizon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei.

Nav og meg selv mener at om du ikke har penger nok til å flytte ut, så bør du ikke gjøre dette. Om saken er at du ikke får bo hjemme noe mer, så kan du sikkert låne sofaen til en venn.

Du har ikke nevnt om noen sykdommer eller vansker som gjør at du ikke kan få deg mere jobb, så jeg kan anta at det er vilje det går på.

Slik er virkeligheten.

Lenke til kommentar

Heihei

Jeg har et spørsmål:

Jeg jobber fortiden i en veldig liten stilling, jobber bare 2 dager i uken og er ringehjelp.

Jeg har bodd hjemme den siste tiden, men har nå fått meg en leilighet. Og innflytningsdatoen er bare uker unna. Jeg lurte på om jeg det er mulig å få støtte fra nav i den situasjonen? Til jeg finner meg en fulltidsjobb såklart.

se på nav sine vilkår om søknad om dagpenger. kanskje du har tjent over 1,5G i løpet av 3 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...