Gåvekk123 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei, prøvde for noen dager siden å legge inn Win xp på nytt på datan min. Når datan min skrude seg av og på igjen for å fortsette instalasjonen kom det en feilmeldig og jeg kunne ikke forsette. Etter det måtte jeg velge om jeg skulle fortsette instalasjonen eller om jeg ville starte windows på vanelig måte når jeg skrudde på datan igjen. så tittet jeg litt på nettet for å finne en måte å fjerne dette, og startet datan på nytt igjen. da fikk jeg ikke velge, da bare fortsatte den instalasjonen som ikke virket :S Så kjøpte jeg en ny cd som jeg tenkte jeg kunne bruke under oppstart for å legge in windows xp igjen, og da fikk jeg dette på skjermen: searching for boot record from cdrom..OK Så skjedde det ikke mer.. Hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
mariogrip Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Hei Gronlund kommer det en feil melding ? hva merke er det? er det samme merke på bios som pcen (det er det sannsynligvis) har du prøvd og formatere harddisken eller tatt en bios test på harddisken? bare eg kan få litt mer info Hilsen Marius :!: Endret 21. januar 2012 av mariogrip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå