Gå til innhold

Noen som kan anbefale et tv-kort m/radio?

anderssl

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg holder på å kjøpe meg pc, og tenkte jeg skulle kjøpe et tv/radio-kort med det samme. Er det noen som kan anbefale et som ikke koster så alt for mye?

Skjermkortet jeg har bestilt er et Hercules 3D Prophet 64 MB.

På forhånd takk!

[ Denne Melding var redigert av: anderssl på 2002-02-08 13:42 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ADSL er bare en "alltid på"-linje og må ikke forveksles med ekte bredbånd. Det er bare 0,25Mbit/s

Jeg skal gå med på at kanskje 2Mbit/s er bredbånd men skikkelig blir det ikke før man har 10Mbit/s som jeg har her, eller 100Mbit/s som en kamerat har.

(3 stk 650MB linux iso-filer stupte inn på harddisken min på under en time, og da var under 50% av linjen belastet)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-08 15:42, Simen1 skrev:

ADSL er bare en "alltid på"-linje og må ikke forveksles med ekte bredbånd. Det er bare 0,25Mbit/s

Jeg skal gå med på at kanskje 2Mbit/s er bredbånd men skikkelig blir det ikke før man har 10Mbit/s som jeg har her, eller 100Mbit/s som en kamerat har.

(3 stk 650MB linux iso-filer stupte inn på harddisken min på under en time, og da var under 50% av linjen belastet)

Jeg tenkte selvsagt på dette når jeg skrev innlegget før deg, og prøvde å få det fram ved å sette såkalte hermetgn "" rundt bredbånd, men det var visst mislykket;)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-09 15:31, PanzerFaust skrev:

Jeg har pinnacle pctv rave. Et typisk billikort, men jeg her helt fornøyd med bildekvaliteten, da jeg er koblet på kabeltv og bruker et antiinterlacings program. Nedturen er at dette kortet ikke støtter stereo..:sad:

Hvilket program bruker du?

Lenke til kommentar

Hva du enn gjør, så aldri noensinne _ever_ kjøp noe fra Pinnacle - de SUGER på drivere. Hvis du kjøper et Pinnacle-kort nå, bør du ikke regne med at det finnes drivere til Win XP, og du kan være pokker så sikker på at det aldri kommer drivere til Windows 2002/2003/XP2 (whatever).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...