Dataidiot Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg jakter på en fransk film fra 2005 som heter Douches froides, eller Cold Showers på engelsk. Vil gjerne ha den på DVD eller Blue Ray. Noen som har den eller kan tipse meg hvor jeg kan få tak på den.? Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg jakter på en fransk film fra 2005 som heter Douches froides, eller Cold Showers på engelsk. Vil gjerne ha den på DVD eller Blue Ray. Noen som har den eller kan tipse meg hvor jeg kan få tak på den.? Kanskje en mulighet å kjøpe den her fra http://www.play.com/DVD/Region_1/4-/1087594/Cold-Showers/Product.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=Cold+Showers&urlrefer=search Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Jo, takk for det. Jeg har flere adresser i USA som har den, men jeg skulle helst hatt en europeisk utgave, en region 2 dvd. Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Advarsel! Dette nettstedet play.com, som jeg fikk anbefalt, vil ha kredittkortopplysningene mine allerede når jeg skal registrere meg som kunde, altså før jeg har bestile noe som helst, og såååå dum er jeg ikke. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Har nå handlet hos play.com i flere år og aldri hatt noen problemer selv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Jo, takk for det. Jeg har flere adresser i USA som har den, men jeg skulle helst hatt en europeisk utgave, en region 2 dvd. Hvis du ripper DVD-en kan du brenne en sonefri kopi (helt lovlig). Sjekk også ut http://www.videohelp.com/ for mulig regionsfrisering av spilleren din. Forøvrig er play.com absolutt til å stole på. Nærmer meg 200 bestillinger derfra uten noe særlig å utsette. Endret 22. januar 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Har nå handlet hos play.com i flere år og aldri hatt noen problemer selv. Jeg har handlet på Nett fra USA én gang, og fikk som en følge av det (antar jeg) tre anslag mot kortet mitt. Jeg er følgelig meget skeptisk til bruk av kort på Nettet. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Hvor handlet du fra da? Jeg kan i alle fall gå god for både play.com, amazon.co.uk og amazon.com. Det kan nok de fleste på forumet som kjøper film også gjøre. Endret 23. januar 2012 av Jonas2k Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er det noen som har alt å tape på tvilsom praksis, er det nettbutikkene. Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Men hvorfor tilbyr ikke play.com betaling med PayPal? Et tankekors ... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hvorfor skulle de det, og hvorfor er det et tankekors? Det koster penger for nettsider å bruke slike tjenester, og Play profilerer seg som en lavkost-forretning. Personlig foretrekker jeg å unngå Paypal hvis mulig. 1 Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Hvorfor skulle de det, og hvorfor er det et tankekors? Det koster penger for nettsider å bruke slike tjenester, og Play profilerer seg som en lavkost-forretning. Personlig foretrekker jeg å unngå Paypal hvis mulig. Betaling med kort koster mer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hvordan kan det ha seg? Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Da blir jo nettoen mindre .... beklager, men nå synes jeg debatten er i ferd med å spore av. Takk til alle debattanter, jeg har fått verdigfull informasjon som jeg tar med meg videre. Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå